Page 1 of 1
650 hk+++
Posted: 26 May 2008, 13:55
by 2,7 Turbo
har i dag en M20B27 med turbo og orginale stemppler og råder som er o-ringet. er i dag 445 hk på hjulene. men har mest sansynelig brent et stempel. skal bygge ny motor så spørsmål er: skal jeg bruke den blokk jeg har som er o-ringet? eller gjøre om til pyramide ringer?. eller bruke annen blokk som jeg har og bruke MLS? hva er best??? skal nå lage motor som gir over 650HK.
Posted: 26 May 2008, 14:11
by BaCCoN
Pyramidringar är de mest säkra som du kan ha.
Posted: 26 May 2008, 18:34
by Bmwandreas
700-750hk funkar finfint med oringat.
Posted: 10 Jun 2008, 14:30
by 2,7 Turbo
hvor mye holder MLS til da? 8,0 i komp og E85.
Posted: 10 Jun 2008, 14:38
by Bmwandreas
Har inte kört så mycket effekt med MLS på M20 än.
Posted: 10 Jun 2008, 14:59
by 2,7 Turbo
ok. kan få kjøpt en ferdig Blokk boret til 84,5mm
-Planet (gir 8:1 i kompresjon med 3mm toppakning og uplanet topp)
-smidd 324td veiv
-smidde JE stempler med nye stempelringer og pinnbolter
-smidde stenparner råder med arp bolter
-M21 oljepumpe (gir 30% mer olje)
-alle lager osv er nytt
toppen jeg har er en 325 med sveiset kjølekanaler og planet.
portet med race ventiler/fjærer/reitainers.,billet vippearmer.
Enem Z58 kam,just kamdrev.
er det beste for meg og bruke pyramid ringer i denne blokka??
hva blir da kompresjon? eventuelt funker det med E85?
bør jeg bruke M20 stödgördelkit??
Posted: 10 Jun 2008, 19:44
by Bmwandreas
Upp till 800hk kör med oringat, över det pyramid.
Gördel skulle jag montera om man har 600+hk.