Få bort katter från bilen
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Få bort katter från bilen
Okej. Nu är det krig!
Bor i ett hyreshus med parkering precis utanför.. Ta mig fan, det slår aldrig fel, så fort jag tvättat 328:an så nog fan är ett kattskrälle uppe och promenerar på huven. Inte nog med att den skitar ner, han tar sats och hoppar upp, gliiiider över huven och repar! Kan ju inte stå o lurpassa med en vattenspann, då ringer kärigarna snuten, parkeringen är precis utaför. Några tips? Gift? Är egentligen väldigt djurvänlig men i det här läget.. Har svårt för folk som bor i lägenhet på 3:e våningen och har katt som springer ute o härjar. helvete!
Bor i ett hyreshus med parkering precis utanför.. Ta mig fan, det slår aldrig fel, så fort jag tvättat 328:an så nog fan är ett kattskrälle uppe och promenerar på huven. Inte nog med att den skitar ner, han tar sats och hoppar upp, gliiiider över huven och repar! Kan ju inte stå o lurpassa med en vattenspann, då ringer kärigarna snuten, parkeringen är precis utaför. Några tips? Gift? Är egentligen väldigt djurvänlig men i det här läget.. Har svårt för folk som bor i lägenhet på 3:e våningen och har katt som springer ute o härjar. helvete!
Henrik Braun
0708438759
E28 1026whp S38 turboräser
118D -06 tantfikusfrisörbrukis
0708438759
E28 1026whp S38 turboräser
118D -06 tantfikusfrisörbrukis
- Jonte_smte
Re: Få bort katter från bilen
Doktorn wrote:Okej. Nu är det krig!
Du får sluta ha en massa damer i bilen så det inte luktar så mkt mus =p
Annars är ström effektivt sådant man har i kohagar borde man kunna bygga nått fint av.. Annars är det vatten som gäller.
Då skulle du haft en sensor som tänder utelampan fast till en pump istället som drar igång en fin skur över bilen.. Lovar att inte katten går dit igen
-
Re: Få bort katter från bilen
ZAK wrote:Du får sluta ha en massa damer i bilen så det inte luktar så mkt mus =p
haha! dagens garv!
E39 540i/6 S62b50
E39 523i Vinterpulka
E39 523i Vinterpulka
tag livet av katt s.t.n!och gnäller kärringen så faan ger du henne en räkning på om lack av bilen så kan du säga att katt fan är inräknat i priset!
tag ett bunt band (så kallad katt strypare) är billigt dra runt nacken och sparka den i röven..
HATAR KATTER så inåta hel....te... jag låvar sitter min grannes katt på min huv så dödar jag den före kvällen är slut, för det skulle inte vara den första katten!
tag ett bunt band (så kallad katt strypare) är billigt dra runt nacken och sparka den i röven..
HATAR KATTER så inåta hel....te... jag låvar sitter min grannes katt på min huv så dödar jag den före kvällen är slut, för det skulle inte vara den första katten!
Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
- P.Herrdahl
-
Tur att man har inne katt då, men det skulleinte spela någon rollm jag så ahde en ute katt, , Den som skulle röra den katten skulle då får det rickligt hett om örona, visst om man jagar bort katten det har jag förstålse för, men den som skulle döda den, den hade fått ett otrevligt minne för resten av livet kan jag meddela.
Svintoleffe wrote:Tur att man har inne katt då, men det skulleinte spela någon rollm jag så ahde en ute katt, , Den som skulle röra den katten skulle då får det rickligt hett om örona, visst om man jagar bort katten det har jag förstålse för, men den som skulle döda den, den hade fått ett otrevligt minne för resten av livet kan jag meddela.
Og hva hadde du gjort om naboens katt ripet opp bilen din?
ola(A)sunndals.net
03` Audi A4 1.8TQ Brukis
92` Bmw 325 Coupe (2,8,CP, eagle,SC61 turbo ++)
x: E30 3.0 M-power
x: Audi 90Q 20v Turbo
x: M535i Turbo
03` Audi A4 1.8TQ Brukis
92` Bmw 325 Coupe (2,8,CP, eagle,SC61 turbo ++)
x: E30 3.0 M-power
x: Audi 90Q 20v Turbo
x: M535i Turbo
- Tjottirotti
Katter på bilar = fridlysta... dom får gärna va ute, men kan dom inte hålla sig från bilarna så ska dom va inne eller dö! så enkelt är det... eller så får kattägaren betala omlack...
OBS! kastar man vatten på katten när den sitter på huven så fäller den ut klorna när den ska dra = omlack... gjorde nämligen det smarta på min förra bil...
OBS! kastar man vatten på katten när den sitter på huven så fäller den ut klorna när den ska dra = omlack... gjorde nämligen det smarta på min förra bil...
Bmw 745 -85 618whp 848Nm
+46703905533
+46703905533
- P.Herrdahl
Tjottirotti wrote:Katter på bilar = fridlysta... dom får gärna va ute, men kan dom inte hålla sig från bilarna så ska dom va inne eller dö! så enkelt är det... eller så får kattägaren betala omlack...
Tipset är att gå emot bilen så katten hoppar ner, gå sakta fram så katten inte blir rädd, lyckas man så hoppar katten ner försiktigt och börjar gå därifrån, då drar man på en omgång med högtrycken.
-
''Ola wrote:Svintoleffe wrote:Tur att man har inne katt då, men det skulleinte spela någon rollm jag så ahde en ute katt, , Den som skulle röra den katten skulle då får det rickligt hett om örona, visst om man jagar bort katten det har jag förstålse för, men den som skulle döda den, den hade fått ett otrevligt minne för resten av livet kan jag meddela.
Og hva hadde du gjort om naboens katt ripet opp bilen din?
Jag kan säga som så, att jag har haft ute katt i mitt hela liv hos min far o mor, har Aldrig fått bilen repad, Katten har lagt sig på motorhuven o sne när dne har blivit kallhar den gått därifrån.
Farsan har sin nya santa fe med o där lägger sig katten ochså inte fan blir dte några repor.
Men den idioten som skrämemr katten kan u räkna med riktigt trevliga märken.
Hade katten repat min bil, ja vad kan jag göra åt dte ingen kan bara beklaga det, men än sen då.?
Ska man vara sådär räd om bilen då ska man inte ens vara ute efter vägarna för då kan man ju få stenskott.
- Tjottirotti