E30 327 evo turbo STULEN
Posted: 19 Feb 2006, 20:46
Skulle vilja börja tacka alla som hjälper mig med bilen. Speciellt ppf grabbarna.
Och sponsorerna:
www.popthehood.se
Lco-service
Thöger med ett konstigt efternamn (lackeraren)
*Motor
Bäckis gammal turbo tuoring motor.
*Block
Allt balanserat och viktat (Hoppas jag=))
M50 Stakar
Kolvar nån orginal Bmw
Olje sprut på kolvarna
Stödgördel kitt
Toppdekat
O.ringat
*Topp
Svetsade kylkanaler
Mira fräst
Max Portad
Kam z45 280 graders
Hårdare ventilfjädrar
Billet vippor
Ställbart kamdrev
*PPF insug
70mm Accufab spjällhus
PPF 50mm dump
*PPF grenrör
GT35BBR Turbo
Tial 38mm wastegate
3,5 tums rostfritt Avgassystem med en japse dämpare
*Intercooler 450x300x75mm
Aluminium tryckrör
*Olje kylare modell lagom stor
*Kylare från en 535 e28
Spalfläkt
*Bränsle sytem
10mm bränsle ledningar
Aeromotive Bränsletrycks regulator
2st bosch 984 pumpar
dubbla bränslefilter
45 liters fuelcell
Y-kors
560cc spridare
Aluminium fuelrail
*Drivlina
Tryckplatta sachs 618
6 puckad sinterlamel
ZF 328 låda
328 kardan
m3 e30 bakaxel klump.
*Chassi
E36 spindlar fram
m3 e30 Bakvagn ombygd till uniballs justerbart.
Bromsar Brembo 320*32mm skivor
Brembo 4 kolvs racing ok med Pagid belägg
Wilwodd bromsvåg
Dämpare Öhlins coilovers runt om justerbara
Krängnings hämmare H&R
Fjäderbensstag fram och bak
*Fjädrar H&R
100nm Fram 45nm Bak
Hjälfjädrar 45nm Fram 12nm Bak
*Bustningar
silentbustningar i aluminium
Resten i nylon
Alla spindelleder nya
Fullburs godkänd för dragracing
*Kaross
Ombyggd panel (som ska flockas)
Mycket blir klätt i aluminium i bilen
Auto-meter mätare
Evo bredad (Kör mer racingstuk än utställning)
Färg blir vit
boschs tonade framlampor
Vit och röda kristallampor bak
cup speglar
evo vinge med ställbar flärp
*Motorstyrning
Autronic Sm4
Innovate LM1 bredbands lambda
*Tändning
M&W prodrag4
Msd dubbelspolar
Kommer mer info när mer blir inhandlat
Och sponsorerna:
www.popthehood.se
Lco-service
Thöger med ett konstigt efternamn (lackeraren)
*Motor
Bäckis gammal turbo tuoring motor.
*Block
Allt balanserat och viktat (Hoppas jag=))
M50 Stakar
Kolvar nån orginal Bmw
Olje sprut på kolvarna
Stödgördel kitt
Toppdekat
O.ringat
*Topp
Svetsade kylkanaler
Mira fräst
Max Portad
Kam z45 280 graders
Hårdare ventilfjädrar
Billet vippor
Ställbart kamdrev
*PPF insug
70mm Accufab spjällhus
PPF 50mm dump
*PPF grenrör
GT35BBR Turbo
Tial 38mm wastegate
3,5 tums rostfritt Avgassystem med en japse dämpare
*Intercooler 450x300x75mm
Aluminium tryckrör
*Olje kylare modell lagom stor
*Kylare från en 535 e28
Spalfläkt
*Bränsle sytem
10mm bränsle ledningar
Aeromotive Bränsletrycks regulator
2st bosch 984 pumpar
dubbla bränslefilter
45 liters fuelcell
Y-kors
560cc spridare
Aluminium fuelrail
*Drivlina
Tryckplatta sachs 618
6 puckad sinterlamel
ZF 328 låda
328 kardan
m3 e30 bakaxel klump.
*Chassi
E36 spindlar fram
m3 e30 Bakvagn ombygd till uniballs justerbart.
Bromsar Brembo 320*32mm skivor
Brembo 4 kolvs racing ok med Pagid belägg
Wilwodd bromsvåg
Dämpare Öhlins coilovers runt om justerbara
Krängnings hämmare H&R
Fjäderbensstag fram och bak
*Fjädrar H&R
100nm Fram 45nm Bak
Hjälfjädrar 45nm Fram 12nm Bak
*Bustningar
silentbustningar i aluminium
Resten i nylon
Alla spindelleder nya
Fullburs godkänd för dragracing
*Kaross
Ombyggd panel (som ska flockas)
Mycket blir klätt i aluminium i bilen
Auto-meter mätare
Evo bredad (Kör mer racingstuk än utställning)
Färg blir vit
boschs tonade framlampor
Vit och röda kristallampor bak
cup speglar
evo vinge med ställbar flärp
*Motorstyrning
Autronic Sm4
Innovate LM1 bredbands lambda
*Tändning
M&W prodrag4
Msd dubbelspolar
Kommer mer info när mer blir inhandlat