huvlås mekanism e30

Lägg ut en köpes annons

Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast

Post Reply
Fear This

huvlås mekanism e30

Post by Fear This »

nån som har en skrotbil med huvlåsmekanism till e30 man kan få plocka gratis eller väldigt billigt i stockholmstrakten? e mer eller mindre black nu och får abstinens när man inte kan göra nåt :)
kladda inte i tråden om du inte är intresserad av att handla
Fear This

Post by Fear This »

ingen vänlig själ som har nån liggande? vill få klart bilen nu :)
BRUZZE

Post by BRUZZE »

ska du ha den där som sitter i framkant på huven så kan du får ta min kanske,, har ju kolfiberhuven me snabb fästena
M_power86

Re: huvlås mekanism e30

Post by M_power86 »

Om det är i framkant kan du ta mitt, du har väl någon bekant här i stan? träffade iallafall en kille på en fest som snackade om att han hjälpt dig med bilen, finns med på någon av bilderna i din tråd. så då skulle han kunna ta det och lämna till dig. kommer ihåg att han körde lastbil eller nått sånt :P

Mvh
Fear This

Re: huvlås mekanism e30

Post by Fear This »

M_power86 wrote:Om det är i framkant kan du ta mitt, du har väl någon bekant här i stan? träffade iallafall en kille på en fest som snackade om att han hjälpt dig med bilen, finns med på någon av bilderna i din tråd. så då skulle han kunna ta det och lämna till dig. kommer ihåg att han körde lastbil eller nått sånt :P

Mvh

hehe undra om de inte va li´l kim som var iväg till eskilstuna på fest :? känner bara tjejer i eskilstuna förutom puttmar men han kör nog inte lastbil :lol:
tror dock de har löst sej, aleex hörde av sej igår och hade huvfästet så ja ska till hans garage & hämta det idag & sen ska de smidas :twisted:
men jag återkommer om de skiter sej, stort tack endå boys!
mvh
Clew

Post by Clew »

Jo haha de va kim :)
Säg åt han om han ska hit igen, både jag och max (m_power86) har nog ett sånt lås över
Lars Lengstrand
Fear This

Post by Fear This »

haha cool! de löste sej dock, alex hade ett fäste så nu ligger det i garaget å väntar på att de blir helg så ja kan svetsa dit det men tack endå!
mvh johan
Post Reply