Page 1 of 1

280graders turbokammen.

Posted: 26 Jan 2006, 23:24
by Strandholm
Hur blir det om man kör med 280graders turbokammen i en sugmotor? Är det rent utav effektivare att åka med originalkam då?

Kanske blir att köpa en färdig topp,fast den har turbokam i desvärre. :/

Posted: 26 Jan 2006, 23:42
by fulingbusen
Med tanke på att det är många som turbokonverterar så borde det finnas en del som har sugtrimkam i nu som vill byta med dig

Posted: 26 Jan 2006, 23:44
by Strandholm
förvisso, men frågan kvarstår.

Om någon har en sugkam som vill byta så kan ju denne skriva här.

Posted: 26 Jan 2006, 23:50
by Mattias Sandgren
Det kan ju inte bli sämre för fyllnadsgraden med mer duration och dessutom varv-villgare.

Posted: 27 Jan 2006, 08:32
by Bäckis
Den går utmärkt med Z45 turbo i sugis också.