Dom där kommer väl ifrån nån gammal megane eller r19 eller liknande..
hållbarheten är ju ok på dom där spolarna, men på dom nyare 16v med en spole för varje cyl. är värdelös! byter dom på löpande band
(jobbar med renault).
det har ju självklart hänt att man får byta ut sådana ibland också men händer sällan.
Hehe ja enkelspolarna e dynga,jag brukar ta me en knippa från volvo
som dem slänger i skrotcontainern.Dem byter oftast alla när en e paj.
Kostar 1100:- nya annars.
Jag trodde igår att en dubbelspole va kass men visa sig vara remhjulen
soms att löst
Därför jag frågade.
Mvh
Javisst funktion före form,eller tvärtom kanske?
mvh
Men du måste ju kolla igenom din WG det låter ju som om du har fått en fågel i den elelr låter ju nästan som om man öppnar munnen i två hundra o kinderna fladdrar på en ju.
Hände det något med bilen sist du körde.? Verkar nästan som om du får trimma lite til om du ska hänga på m20 grabbarna
Du kan ju höra av dig när du har fått tag i en trailer med.
mvh
Men du måste ju kolla igenom din WG det låter ju som om du har fått en fågel i den elelr låter ju nästan som om man öppnar munnen i två hundra o kinderna fladdrar på en ju.
Hände det något med bilen sist du körde.? Verkar nästan som om du får trimma lite til om du ska hänga på m20 grabbarna
De e lugnt leffe nästa gång du får se bilen sitter inte bankrånarutväxlingen där nå mer,provade lite andra däck igår med
mycket gott resultat också http://www.garaget.org/video/qgk0dbn627cm
Nu får nog jänkegubbarna passa sig också MUhahaha.
Nä men jag e ju en gammal silverrygg me reaktioner därefter.
Kanske nån annan ska spaka kärran nästa race
mitten på veckan kommer jag och hämtar karossen.
Mvh Magnus
silverryggen wrote:
mvh
De e lugnt leffe nästa gång du får se bilen sitter inte bankrånarutväxlingen där nå mer,provade lite andra däck igår med
mycket gott resultat också http://www.garaget.org/video/qgk0dbn627cm
Nu får nog jänkegubbarna passa sig också MUhahaha.
Nä men jag e ju en gammal silverrygg me reaktioner därefter.
Kanske nån annan ska spaka kärran nästa race
mitten på veckan kommer jag och hämtar karossen.
Mvh Magnus
Låter bra att du har kastat bankrånar utväxlingen i soptunnan, tycker till och emd att 325ans utväxling är för jag.
ge inte mig spakrna bara för jag vinglar ju abar halvvägs ute efter rakan