BMW E34 535i Turbo > "Fälgar"
Posted: 10 Apr 2007, 12:45
Bil: E34 med följande utrustning:
001 Metallic = Metallic
206 5-växlad manuell sportväxellåda
209 Sperrdifferential = Diffspärr
210 ABS Låsningstria bromsar
219 Läderklädd sportratt I
339 Shadow-Line = Shadowline
401 Schiebe-Hebedach el = El. taklucka
757 M-Soundsystem = Stora ljudpaketet
801 Deutschland ausfuerung = Tyskt utförande
997 Unfallfrei = Ej krockad
____________________________________________________________________________
Motor: M30B34, Pyramidringat, Original M30B34 vev med CNC fräst HUB.
Vevstakar: Smidda H-Profil.
Kolvar: Smidda CP 92mm.
Topp: Modifierade förbränningsrum med borttagen squish area, Catcams 284,280,110 kam, stålvippor, förfinade och delvis resta kanaler.
Turbo: Holset HX55 med 68mm Inducer på kompressorn och 84mm Exducer på turbinen, 28# hus.
Insug: Erikkihl tillverkat plenum, MotorNord 80mm spjäll, tryckrör i rostfritt,
intercooler med cellpakets mått på 600*300*100 med anslutningar på mitten av gavlarna.
Grenrör: Rostfritt puls splittat
Sprut: Autronic SM4
Bränsle: 1600cc @ 3 bar spridare, Nuke Fuel Rail, dubbla 044or , samt Fuelcell på 45 liter, E85 samt Earl's kopplingar och stålomspunnen slang.
Drivlina: Getrag 280 låda med Sachs 765 tryckplatta och 4 puckad sinter lamell.
[] Autronic
[x] Grenrör
[] Catcams 284/280/110
[] Stål vippor
[] Getrag 280 låda
[] Fuelcell
[] Soppa system
Smidd maskin byggs NU!
001 Metallic = Metallic
206 5-växlad manuell sportväxellåda
209 Sperrdifferential = Diffspärr
210 ABS Låsningstria bromsar
219 Läderklädd sportratt I
339 Shadow-Line = Shadowline
401 Schiebe-Hebedach el = El. taklucka
757 M-Soundsystem = Stora ljudpaketet
801 Deutschland ausfuerung = Tyskt utförande
997 Unfallfrei = Ej krockad
____________________________________________________________________________
Motor: M30B34, Pyramidringat, Original M30B34 vev med CNC fräst HUB.
Vevstakar: Smidda H-Profil.
Kolvar: Smidda CP 92mm.
Topp: Modifierade förbränningsrum med borttagen squish area, Catcams 284,280,110 kam, stålvippor, förfinade och delvis resta kanaler.
Turbo: Holset HX55 med 68mm Inducer på kompressorn och 84mm Exducer på turbinen, 28# hus.
Insug: Erikkihl tillverkat plenum, MotorNord 80mm spjäll, tryckrör i rostfritt,
intercooler med cellpakets mått på 600*300*100 med anslutningar på mitten av gavlarna.
Grenrör: Rostfritt puls splittat
Sprut: Autronic SM4
Bränsle: 1600cc @ 3 bar spridare, Nuke Fuel Rail, dubbla 044or , samt Fuelcell på 45 liter, E85 samt Earl's kopplingar och stålomspunnen slang.
Drivlina: Getrag 280 låda med Sachs 765 tryckplatta och 4 puckad sinter lamell.
[] Autronic
[x] Grenrör
[] Catcams 284/280/110
[] Stål vippor
[] Getrag 280 låda
[] Fuelcell
[] Soppa system
Smidd maskin byggs NU!