Strandholm wrote:till mig sa du att du åkte dit föratt se på arkitekturen?!?!
Haha jo jävlar att man åker dig för att inte röka på.. styvfar har varit över några gånger på maskin mässa.. Han berättade att dom av misstag gått på en sån dära harsch bar. Och det luktade ju som fan och stank illa där inne.. och sen gick dom hem. kiss my ass.. dom gick säkert dit och rökte som fan. alla rika entrepenad gubbar här i norr satt garanterat och rökte på och blev lite bleezad..
Alla som är intresserad av en liten resa, gruppresa kan ju höra av sig till mig. Så fortsätter vi i pm. Hade varit sjukt kul att samla ett gäng, ingen vanlig supar resa, utan något man minns, för livet,
peppe wrote:Alla som är intresserad av en liten resa, gruppresa kan ju höra av sig till mig. Så fortsätter vi i pm. Hade varit sjukt kul att samla ett gäng, ingen vanlig supar resa, utan något man minns, för livet,
vadå? brukar man inte minnas nåt från supar-resor?
När en bil är så jävla slö att den får ha regplåtar är den helt ointressant!
Micke johansson wrote:Ja alltså . man gör ett stekbord på turbon och drar in en slang.. kan bara bli bra?
hahaha.... Bygg en liten metallburk med lock, liknande en "kopp" sen har du bara ett litet avluftningshål (ett ständigt öppet kickhål) i boxen och en slang in till cupén.
Sen får man lägga valfri råvara i burken .
Allt detta och bobban på sidan, då lär jag falla handlöst på mina bara knän och kyssa dina fötter när jag ser dig.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
finns Mr buschmans coffeshop kvar? det är ett par från stockholm som driver den, jääävligt shysst röka
fiifaaan, jag var på nån jävla liveshow i redlight, brudfan låg å åla runt som fan, sen kör hon värsta skrevningen,å vad fan tror ni jag ser? ett jävla tampongsnöre.
*ridå ner*
då drog jag till bulldog å söp ner mej
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
finns Mr buschmans coffeshop kvar? det är ett par från stockholm som driver den, jääävligt shysst röka
fiifaaan, jag var på nån jävla liveshow i redlight, brudfan låg å åla runt som fan, sen kör hon värsta skrevningen,å vad fan tror ni jag ser? ett jävla tampongsnöre.
*ridå ner*
då drog jag till bulldog å söp ner mej
Hahaha! jadu jag kommer inte ihåg, fanns en jävla massa shops!
Haha du är klockren Pimplarn! men så du vet har ja redan invigit din m5a med en riktigt fet orangebud spliff för ett par år sedan när vi låg o tokskruva på den en hel natt när polarn ägde den, var goa tider
Funderar med på en liten tripp ner till amsterdam i sommar med ett par polare, vi tänkte först dra dit i en helg sen vidare till summerjam i tysklnad är riktigt riktigt nice där!
Boka in mig diiiirekt på gruppresan, kan vi ha vårat eget smoke-athon istället för någon fjantig ölhävertävling haha
M_power86 wrote:Haha du är klockren Pimplarn! men så du vet har ja redan invigit din m5a med en riktigt fet orangebud spliff för ett par år sedan när vi låg o tokskruva på den en hel natt när polarn ägde den, var goa tider
Funderar med på en liten tripp ner till amsterdam i sommar med ett par polare, vi tänkte först dra dit i en helg sen vidare till summerjam i tysklnad är riktigt riktigt nice där!
Boka in mig diiiirekt på gruppresan, kan vi ha vårat eget smoke-athon istället för någon fjantig ölhävertävling haha
Mvh
Pmá peppe !
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!