Lite prylar beställda..
Stödgördel med Arp ramlagerbultar
Ramlager
Lite An svetsnipplar
PPF klibbor
Fjäderbenstag
Skulle egentligen beställt PPF stakar men då dom är slut så får det vänta tills nästa månad...
Eller ska man köra Verdi stakar? Skiljer det nått i hållbarhet eller det är bara priset?
Lite prylar beställda..
Ramlager
Lite An svetsnipplar
PPF klibbor
Fjäderbenstag
Skulle egentligen beställt PPF stakar men då dom är slut så får det vänta tills nästa månad...
Eller ska man köra Verdi stakar? Skiljer det nått i hållbarhet eller det är bara priset?
m_ellisson wrote:Lite prylar beställda..
Ramlager
Lite An svetsnipplar
PPF klibbor
Fjäderbenstag
nice, Funderar med på verdi stakar..
Är det verkligen någon skillnad?
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Verdi är väldigt fina. Tycker man inte kostnaden är prio ett så ska man slå till men våra kinastakar gör jobbet de också. De nya vi får hem nu är flera snäpp finare än de kinastakar jag sett tidigare.
Bäckis wrote:Verdi är väldigt fina. Tycker man inte kostnaden är prio ett så ska man slå till men våra kinastakar gör jobbet de också. De nya vi får hem nu är flera snäpp finare än de kinastakar jag sett tidigare.
Fick en beg shortshiftspak till e30 gratis inte fel..
Igår gjorde jag ett jävligt bra byte
Bytte min 450*300*76 intercooler rakt av mot en 600*300*76 som är ny... fyfan va gött!
Ska hämta ny gasklocka & lite plattjärn imon så man kan göra nya fästen!
dgyldmark wrote:Får du inte tag på gasklocka , hör av dig
Ok.Hämtade en ny på Hjelmbergs!
Tog lite 12,9 insexbult, rostfria brickor till vevaxelremskiva samt till tryckplattan + plattjärn när jag ändå var där oxå
Fästen till ic klara! Kommer få korta tryckrören, men det gör jag sen när maskinen sitter i!
Bockade även till en plåt som ska ´´styra`` luften in i kylaren istället för upp o förbi! (Var en stor glipa)
Och så har börjat på en ´´plåt`` som ska täcka baksidan av kylaren. Ska bara skära ut hål efter fläkten/ar men först måste maskinen i så jag kan mäta vad för fläktar som får plats! Om det nu får plats nån överhuvudtaget!
Last edited by m_ellisson on 02 Jan 2011, 20:35, edited 1 time in total.