Info om Säljare/Köpare
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
KNACKAN wrote:Säljare: BmWkrille
Köpare: Jag
Köpte en vev, betalade i förskott. Han skickade snabbt och det var packat fint!
Betyg 5/5
Grooverhound wrote:Säljare:BmWkrille
Köpare:Jag
Köpte en turbo som verkar vara i kanonskick.5/5
fick den snabbt skickad också dock glömde posten höra av sig att den kommit.
Klockrena grabbar att göra affär med!
Sen vill jag tacka SOPPA, kanontrevlig och snabb leverans av turbon
5/5 till er allihop
E30 chevy 383 dragster
E30 325im -87
E30 318 touring alpina replica -91
Christer Cederqvist
tel:0704-534155
Bmwkrille@icloud.com
E30 325im -87
Christer Cederqvist
Bmwkrille@icloud.com
- P.Herrdahl
Köpare: Jag
Säljare: bilal
Satte in pengar på hans konto.
Han skickade i fredags och idag ligger de hemma hos mig. Snabbt.
Kanon.
5/5
Säljare: bilal
Satte in pengar på hans konto.
Han skickade i fredags och idag ligger de hemma hos mig. Snabbt.
Kanon.
5/5
///BMW - Was sonst!
M3, M3-replika, 325i, 320iT
M3, M3-replika, 325i, 320iT
- turbolarssa
[quote="Andy_b"]E30 344i kan jag bara tala gott om[/quote
Jag med
mvh
Jag med
mvh
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
Fredh-Holma wrote:e30_tobbe:
1.600kr ligger på hans konto. snart 2 veckor sen han påstod sig skicka veven.
tog mer än en vecka om jag kommer ihåg rätt för han att skicka den också.
Något kollid tog han aldrig så här står jag nu....
Polisanmäl. Har han skickat med bussen så kan man gå in på Bussgods så letar de fram sedeln.
Dessa jävla blåsare skulle smaka tjära och fjäder. Sköt affärerna.
Jag kollar sällan denna tråd, men har ni problem med någon vill jag ha rapport via PM så jag kan banna användaren för alltid, tål inte sån här skit och lögner!
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
Köpare:jag
Säljare:Bilal
köpte en kylare,satt in pengar på hans konto och fick kylen i perfekt skick..
5/5...
Säljare:Bilal
köpte en kylare,satt in pengar på hans konto och fick kylen i perfekt skick..
5/5...
Bmw M3 E46 817whp 927wnm 1.9bar
Bmw M3 E46 Bruksbil
Bmw E36 M50 2.8 turbo 610whp-705nm@1.8bar (såld)
Sponsorer:
Cp-service
PS-tuning
Den som alltid går i andras fotspår kommer aldrig komma fram först!!
Mvh:Peter
0730468169
Bmw M3 E46 Bruksbil
Bmw E36 M50 2.8 turbo 610whp-705nm@1.8bar (såld)
Sponsorer:
Cp-service
PS-tuning
Den som alltid går i andras fotspår kommer aldrig komma fram först!!
Mvh:Peter
0730468169
- Lindgrennkpg
HUR SATANS SLUT ÄR BUSSGODS?
2/2 skickade jag ett paket som ska till visby.. och på fraktsedel numret hittar den inget paket så jag har undrat va fan.. och nu har det ju gått 2 veckor så då började jag och köparen undra vad i helvette som hänt..
Så ringer jag runt halva bussgods ingen svarar då tänkte jag "ähh ja ringer VD:n har borde vell kuna få nån jävel att svara iaf" och han svarade bad mig ringa till nyköping..
Gubben där säger = ah det paketet vet jag precis vilket det är , det står kvar här hos mig för att det är så dyrt att skicka till visby det blir massa kostnader och dittan och dattan så vi måste höjja priset 500 kr och posten tar nog bara 150 så skulle skicka tillbaka det till björkvik så du fick hämta det och lämna på posten..
då fråga jag om man inte bör ringa och fråga när det kan va grejer som är bråttom.
"jo men jag har inte haft tid"
då höll jag på att säga nått dumt men som tur var höll ja truten stängd..
Visst att bussgods är billiga överlag men posten är fan värt om det blir några kronor extra!
vilka idioter..
Likadant sålde en beg wg.. Jag skickade från björkvik han bor i köping ca 12mil..
3veckor gick sen hörde han av sig" va fan jag har inte fått den" letade jag upp kolli nr.. det anlände 3 dagar efter jag skickade det men inte en käft har hört av sig till honom..
2/2 skickade jag ett paket som ska till visby.. och på fraktsedel numret hittar den inget paket så jag har undrat va fan.. och nu har det ju gått 2 veckor så då började jag och köparen undra vad i helvette som hänt..
Så ringer jag runt halva bussgods ingen svarar då tänkte jag "ähh ja ringer VD:n har borde vell kuna få nån jävel att svara iaf" och han svarade bad mig ringa till nyköping..
Gubben där säger = ah det paketet vet jag precis vilket det är , det står kvar här hos mig för att det är så dyrt att skicka till visby det blir massa kostnader och dittan och dattan så vi måste höjja priset 500 kr och posten tar nog bara 150 så skulle skicka tillbaka det till björkvik så du fick hämta det och lämna på posten..
då fråga jag om man inte bör ringa och fråga när det kan va grejer som är bråttom.
Visst att bussgods är billiga överlag men posten är fan värt om det blir några kronor extra!
vilka idioter..
Likadant sålde en beg wg.. Jag skickade från björkvik han bor i köping ca 12mil..
3veckor gick sen hörde han av sig" va fan jag har inte fått den" letade jag upp kolli nr.. det anlände 3 dagar efter jag skickade det men inte en käft har hört av sig till honom..
Johan Lindgren - 0763937586
Bara en tidsfråga innan det fan blir moms och tull för att skicka grejer till o från den här jävla ön... Sjyst att du tog dig tid att kolla iaf
E30 chevy 383 dragster
E30 325im -87
Christer Cederqvist
Bmwkrille@icloud.com
E30 325im -87
Christer Cederqvist
Bmwkrille@icloud.com
Lindgrennkpg wrote:HUR SATANS SLUT ÄR BUSSGODS?
vilka idioter..
Ganska lustigt det du nämner! här i Borlänge kan man skicka helpallar som väger 1ton med bussgods för 1.000:- , Och är det så att DOM inte kan lösa det så fixar dom med posten så prylarna kommer fram ändå! dom har samarbete med posten. skitsmidigt!
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
- Lindgrennkpg
VARNING!!!!!!!
Det ligger en svart supra kaross i Gävleborgslän och den ska stå i Sandviken!
Akta er för den var nån som laggt handpenning precis när ja ringde..
Och det stora problemet är att de har jag med gjort fast hos en annan ägare..
För att göra en lång historia kort..
Riktiga ägaren hyrde ett garage av en dåre som inte hade råd att betala hyra när dom sparka ut han krävde dom han på pengar för hyran annars fick han inte ut sina grejer då fick dom supran som betalning..
Så han som äger den på riktigt betala och gjorde rätt för sig men inte han som han i sin tur hyrde av..
Och riktiga ägaren till supran fick reda på detta när han såg den på Blocket så polis osv är inblandat!!
Bara så ni vet!!!!
Det ligger en svart supra kaross i Gävleborgslän och den ska stå i Sandviken!
Akta er för den var nån som laggt handpenning precis när ja ringde..
Och det stora problemet är att de har jag med gjort fast hos en annan ägare..
För att göra en lång historia kort..
Riktiga ägaren hyrde ett garage av en dåre som inte hade råd att betala hyra när dom sparka ut han krävde dom han på pengar för hyran annars fick han inte ut sina grejer då fick dom supran som betalning..
Så han som äger den på riktigt betala och gjorde rätt för sig men inte han som han i sin tur hyrde av..
Och riktiga ägaren till supran fick reda på detta när han såg den på Blocket så polis osv är inblandat!!
Bara så ni vet!!!!
Johan Lindgren - 0763937586
Både Bussgods och Posten suger ibland.
Skickade ett paket för två veckor sedan som för en vecka kom tillbaka utan anledning b.la.
Så har det varit med Bussgods ett antal gånger tidigare...
Skickade ett paket för två veckor sedan som för en vecka kom tillbaka utan anledning b.la.
Så har det varit med Bussgods ett antal gånger tidigare...
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com