Info om Säljare/Köpare
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
- Sjögren Racing
Köpte en golvmatta av -AL- här på forumet.
Trots att det blev ett JÄTTEpaket och mattan endast kostade 300kr och frakten kostade mer än mattan så skickade han den,jag kunde tom betala när den va skickad.Inte många som hade tagit sig tid att skicka ett så stort paket för så lite pengar och dessutom är villig att ligga ute med fraktpengar!
5 tummar av 5 möjliga upp!
Trots att det blev ett JÄTTEpaket och mattan endast kostade 300kr och frakten kostade mer än mattan så skickade han den,jag kunde tom betala när den va skickad.Inte många som hade tagit sig tid att skicka ett så stort paket för så lite pengar och dessutom är villig att ligga ute med fraktpengar!
5 tummar av 5 möjliga upp!
076-0308240
Säljare : Jag
Köpare : 325M50Turbo
Trevlig kille som har tålamod! Han köpte lamelldiff och m5bromsarna av mig, frakten skulle landa på närmare 1k då bussgods ville skicka det på en helpall! dom vela inte skicka på en halvpall(?) Ringde Alexander (325M50Turbo) Och förklarade läget, så vi kom överens om att han skulle ta min M50 motor också men att det då skulle dröja några dagar till innan jag fått ur motorn! Men det accepterade han! Han betalade bromsarna och diffen i förskott trots att han får vänta några dagar till innan allt kommer fram!
5/5 till han!
Köpare : 325M50Turbo
Trevlig kille som har tålamod! Han köpte lamelldiff och m5bromsarna av mig, frakten skulle landa på närmare 1k då bussgods ville skicka det på en helpall! dom vela inte skicka på en halvpall(?) Ringde Alexander (325M50Turbo) Och förklarade läget, så vi kom överens om att han skulle ta min M50 motor också men att det då skulle dröja några dagar till innan jag fått ur motorn! Men det accepterade han! Han betalade bromsarna och diffen i förskott trots att han får vänta några dagar till innan allt kommer fram!
5/5 till han!
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Har handlat en del av rätt många här inne.
Senast var av Jonas_linder, köpte en rattaxelknut till e30 med servo.
Jonas fixade fram en till för den utsatta varan vart såld. Super schysst och skicka även med posten vilket gjorde att den kom direkt i brevlådan.
8 av 5 möjliga !
Jonas fixade fram en till för den utsatta varan vart såld. Super schysst och skicka även med posten vilket gjorde att den kom direkt i brevlådan.
8 av 5 möjliga !
Kristian Svendsen
Tel: 0735008489
BMW 740i/6 -96
Volvo 855 R -97
Tel: 0735008489
BMW 740i/6 -96
Volvo 855 R -97
Säljare: CDrom
köpare:jag
köpte 4st beg 17" fälgar, satte in pengar i förskott och han skickade med bussgods, mycket väl inslagna ipapp, väldigt seriöst, inga problem
Betyg 5/5
köpare:jag
köpte 4st beg 17" fälgar, satte in pengar i förskott och han skickade med bussgods, mycket väl inslagna ipapp, väldigt seriöst, inga problem
Betyg 5/5
E30 318is Isbilen 12.44/181km best topspeed 181km såld!!
E30 320 Silvermissilen 10.36/239km best topspeed 241km såld!!
Rille 0046-706569535
E30 320 Silvermissilen 10.36/239km best topspeed 241km såld!!
Rille 0046-706569535
SÄLJARE/KÖPARE: Jag
Köpare/säljare:
M3gtFigge: Köpte en m3 diff av honom. Hämtade upp den hos hans brossa o allt gick kalas.. 5/5
Oduya_Henke: Sålde min cross till den lyckosten och fick en slant o ett par porsche ok imellan. Gick Kalas bra. 5/5
Recamek: Köpte 6st Stakar av mig från min m54. Skickade stakarna och gav han kollinr. då åkte slantarna in direkt. Kanon 5/5
AGranlund: köpte 6 precision spridare av mig. Pengarna åkte in som dem skulle. 5/5
Köpare/säljare:
M3gtFigge: Köpte en m3 diff av honom. Hämtade upp den hos hans brossa o allt gick kalas.. 5/5
Oduya_Henke: Sålde min cross till den lyckosten och fick en slant o ett par porsche ok imellan. Gick Kalas bra. 5/5
Recamek: Köpte 6st Stakar av mig från min m54. Skickade stakarna och gav han kollinr. då åkte slantarna in direkt. Kanon 5/5
AGranlund: köpte 6 precision spridare av mig. Pengarna åkte in som dem skulle. 5/5
// P
Projekt: E46 m3 s65
Projekt: E46 m3 s65
- Fredh-Holma
e30_tobbe:
1.600kr ligger på hans konto. snart 2 veckor sen han påstod sig skicka veven.
tog mer än en vecka om jag kommer ihåg rätt för han att skicka den också.
Något kollid tog han aldrig så här står jag nu....
1.600kr ligger på hans konto. snart 2 veckor sen han påstod sig skicka veven.
tog mer än en vecka om jag kommer ihåg rätt för han att skicka den också.
Något kollid tog han aldrig så här står jag nu....
MASSA DELAR | http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... 496#405496
- Jonas_Linder
Krillian wrote:Har handlat en del av rätt många här inne.
8 av 5 möjliga !
Bra att du blev nöjd. Krillian skötte sig alldelles utmärkt, fick cash in på kontot direkt så behövde aldrig fundera något. 5 av 5
- Grooverhound
Säljare: Jag.. B10Alpina
Köpare: AllarN
http://server.pure-pf.com/phpBB/profile ... ile&u=3118
Killen sökte en lmm till S38 vilket jag hade låg till ingen nytta.
Skrev i hans köpes tråd och begärde 600:- vilket inte direkt är ett högt pris..
Skicka den med posten innan jag bad om pengar för den,, Sen skrev jag att han kunde sätta in 700 för frakten gick på 150:-
Jag bjöd alltså på en 1/3 av frakten..
Han hämta utt lmm på posten men ingan pengar, 1 vecka senare skicka jag ett sms och fråga om han hade lust att betala.
Svaret är då att du får 600:- för jag begärde inte att du skulle skicka med postpaket,, kände då att killen är en idiot!!
Skit samma,, men ni andra kanske ska ta betalt i förväg av han om ni vill hjälpa till.
De var ju inte jag som var i behov av en Lmm...
BETYG: 0
En snål fan med svar att han hade ont om cash jst nu!!! (byt hobby för fan)
Köpare: AllarN
http://server.pure-pf.com/phpBB/profile ... ile&u=3118
Killen sökte en lmm till S38 vilket jag hade låg till ingen nytta.
Skrev i hans köpes tråd och begärde 600:- vilket inte direkt är ett högt pris..
Skicka den med posten innan jag bad om pengar för den,, Sen skrev jag att han kunde sätta in 700 för frakten gick på 150:-
Jag bjöd alltså på en 1/3 av frakten..
Han hämta utt lmm på posten men ingan pengar, 1 vecka senare skicka jag ett sms och fråga om han hade lust att betala.
Svaret är då att du får 600:- för jag begärde inte att du skulle skicka med postpaket,, kände då att killen är en idiot!!
Skit samma,, men ni andra kanske ska ta betalt i förväg av han om ni vill hjälpa till.
De var ju inte jag som var i behov av en Lmm...
BETYG: 0
En snål fan med svar att han hade ont om cash jst nu!!! (byt hobby för fan)
- Nemesis_turbo
Köpare: Jag
Säljare: Andy_b
Satte in pengar på hans konto i förskott och han skickade iväg grejorna, ända grejen som var seg var bussgods i vanlig ordning. *suck*
Men Andy_b får 5/5 av mig iaf.
Mvh
Jonas R.
Säljare: Andy_b
Satte in pengar på hans konto i förskott och han skickade iväg grejorna, ända grejen som var seg var bussgods i vanlig ordning. *suck*
Men Andy_b får 5/5 av mig iaf.
Mvh
Jonas R.
Last edited by aelget on 02 Feb 2011, 11:00, edited 1 time in total.
aelget wrote:någon som gjort affärer med Andy_b här på forumet?.
Mvh
Jonas R.
haha är det inte bättre att vänta på mitt svar via pm???
jo det är många här som gjort affärer med mej
tror ALLA är nöjda. (har iaf i te hört nått annat)
eftersom du inte kunde vänta på mitt svar så kan ja ju skriva det här med
sakerna är skickade i torsdags och vänta nån dag till såmfårmdu det nog
annars får du höra av dej
edit: ser att det va ändrat nu
då var alla glada och nöjda igen då
pm om det är nått