Tråden för oss träningsnarkomaner
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
hur äter ni kvargen? jag fixar inte det, e ju skit äckligt.
går absolut inte sleva ur burken.
E36 325 turbo 700whp+
http://www.garaget.org/m50_micke" onclick="window.open(this.href);return false;
07373375åttafem
Michael Kastari
http://www.garaget.org/m50_micke" onclick="window.open(this.href);return false;
07373375åttafem
Michael Kastari
Funlight är poppis att skölja ner med! en stor slev kvarg sen några klunkar funlight och gurgla runtm50_micke wrote:hur äter ni kvargen? jag fixar inte det, e ju skit äckligt.

fast annars funkar vatten också!
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
- Christian.N
http://www.kossan.se/roliga-filmer/kons ... teknik.htm
Hell yeah nu kör vi
Ser fram emot morgondagen då man får kila till gymmet igen
Går stadigt upp i både storlek och vikt 
Hell yeah nu kör vi

Ser fram emot morgondagen då man får kila till gymmet igen

Enköping, 073-3104393
Grefven wrote:inte alls. provat två gånger. sen tänkte jag: -"hoppas aldrig jag blir så fattig så jag blir tvungen att äta detta skitet"m50_micke wrote:hur äter ni kvargen? jag fixar inte det, e ju skit äckligt.
ta en proteindrink.
varför tipsar du folk om att dricka proteindrinkar framför riktig mat / naturliga tillskott? (som te.x keso/kesella också är)
Du hade blivit jättesågad på Fitness/bb sidorna runt om..
Att sitta och slabba med proteindrinkar gör man bara om man verkligen inte kan få i sig tänkt mängd protein på en dag via vanligt käk.
jag har slutat helt med proteindrinkar sedan 6 månader tillbaka och ersatt just drinkarna med keso, tonfisk och kesella . Och jag måste säga att min träning har lyfts sen dess.
En bra dag får jag i mig mellan 3-400g protein, helt utan proteindrinkar.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
tror det endast e för att det ska vara bekvämare.. bättre me en sådan än ingenting.Dawe_A wrote:Grefven wrote:inte alls. provat två gånger. sen tänkte jag: -"hoppas aldrig jag blir så fattig så jag blir tvungen att äta detta skitet"m50_micke wrote:hur äter ni kvargen? jag fixar inte det, e ju skit äckligt.
ta en proteindrink.
varför tipsar du folk om att dricka proteindrinkar framför riktig mat / naturliga tillskott? (som te.x keso/kesella också är)
Du hade blivit jättesågad på Fitness/bb sidorna runt om..
Att sitta och slabba med proteindrinkar gör man bara om man verkligen inte kan få i sig tänkt mängd protein på en dag via vanligt käk.
jag har slutat helt med proteindrinkar sedan 6 månader tillbaka och ersatt just drinkarna med keso, tonfisk och kesella . Och jag måste säga att min träning har lyfts sen dess.
En bra dag får jag i mig mellan 3-400g protein, helt utan proteindrinkar.
Blev positivt överraskad när jag såg att jag hoppat upp till 76kg/179 igår och samtigt blivigt betydligt hårdare i kroppen.
Verkar som kroppen svarar grymt bra på träning+protein, kanske för man tränat tidigare. Har träningsvärk i pattarna idag då jag körde armhävningar istället för bröstpress som man kört innan
körde 3*20 sedan hopprep och mest cardio igår, behövde en endorfinkick när man kände sig lite deppig i vintermörkret. 
Vissa proteindrinkar smakar ju komage med vanlijpulver, fan så äckliga, men köpte efter tips i denna tråden en som var rätt välsmakande i chockladsmak.
Verkar som kroppen svarar grymt bra på träning+protein, kanske för man tränat tidigare. Har träningsvärk i pattarna idag då jag körde armhävningar istället för bröstpress som man kört innan

Vissa proteindrinkar smakar ju komage med vanlijpulver, fan så äckliga, men köpte efter tips i denna tråden en som var rätt välsmakande i chockladsmak.
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
- Strandholm