m_ellisson wrote:Tack får duga.. Måste lämna blocket på bearbetning nu för imon kommer nog cp kolvar & lager! Nån som har nummer till GMT (Görans motorteknik) i emmaboda? annars får det nog lämnas till Liba...
Vad är det som ska göras?
Staffan Serring i karlskrona är riktigt duktig annars och har varit med i matchen länge
Blocket ska toppdäckas o honas först o främst sen ska vev mm balanseras!
m_ellisson wrote:Tack får duga.. Måste lämna blocket på bearbetning nu för imon kommer nog cp kolvar & lager! Nån som har nummer till GMT (Görans motorteknik) i emmaboda? annars får det nog lämnas till Liba...
. Du kommer inte bli missnöjd om du lämnar det till serring här i Karlskrona, det är en mycket noggrann man det! Dina cp kolvar va för standard borr va?=)
Fick sluta lite tidigare igår så jag kastade in blocket i bilen & drog ner till Kristianstad motorslip med det. Vi har tydligen lite bra priser där genom jobbet! Får se vad dem säger om blocket på måndag Är det för slitet så köper jag Bullens block billigt ist
Ska höra med Serring ang balanseringen annars får nog Motorslip ta det också!
Grefven wrote:Original bakdel är inte fel. Men isf får sidorna och front oxå va standard.
M-tech 2 är sällsynt och passar inte på din ändå.
Orginal på denna är ju dem med kromstötfångare & det tycker jag är blixterfult
Tänkte nästan det med m-tech2
Mina sidokjolar går inte att ta väck utan mejselhammare så det är jag inte så sugen på
Denna bakdelen då?