moonzhine wrote:Nu säger han att han ångrat och att en annan bjudit över trots att han fått pengar och att tidigare idag sa han att grejerna va skickad..
detta kan vara värt en knäskål!!
Tror det var han som kontaktade mig förut ang en m535 diff jag sökte, men jag anade något lurt så jag hoppade över, tycker det är värt både ben och armar så kan han försöka lura folk sen...
Köpte grejjer utav RoDe, Bullen , Och sålde en växellåda till JohanE
Sålde även en wastegate till Björn i Strängnäs men vet inte vad han hette på forumet...
10/10 som vanligt av dessa..
Inge krångel utan snabba och fina affärer !
någon som har handlat av PegiPax här på forumet? Skickade över pengar till han för typ en vecka sen och frågade efter kolli id dagen efter och han svarade att det skulle jag få. Men inte hört något från han sedan dess.
Thunder Fart wrote:någon som har handlat av PegiPax här på forumet? Skickade över pengar till han för typ en vecka sen och frågade efter kolli id dagen efter och han svarade att det skulle jag få. Men inte hört något från han sedan dess.
Jag köpte en topp av honom utan strul, lite lugnande för dig kanske? Åland är litet å det finns många ålänningar här så det löser sig nog på ett eller annat sätt.
När en bil är så jävla slö att den får ha regplåtar är den helt ointressant!
Thunder Fart wrote:någon som har handlat av PegiPax här på forumet? Skickade över pengar till han för typ en vecka sen och frågade efter kolli id dagen efter och han svarade att det skulle jag få. Men inte hört något från han sedan dess.
Jag köpte en topp av honom utan strul, lite lugnande för dig kanske? Åland är litet å det finns många ålänningar här så det löser sig nog på ett eller annat sätt.
jo han känns seriös bara det att han inte svarar på pm längre :s hur lång tid tog det för dig att få din topp?
moonzhine wrote:Nu säger han att han ångrat och att en annan bjudit över trots att han fått pengar och att tidigare idag sa han att grejerna va skickad..
detta kan vara värt en knäskål!!
Tror det var han som kontaktade mig förut ang en m535 diff jag sökte, men jag anade något lurt så jag hoppade över, tycker det är värt både ben och armar så kan han försöka lura folk sen...
Ja de är en riktig dåre de där..
Bmw M3 E46 817whp 927wnm 1.9bar
Bmw M3 E46 Bruksbil
Bmw E36 M50 2.8 turbo 610whp-705nm@1.8bar (såld)
Sponsorer:
Cp-service
PS-tuning
Den som alltid går i andras fotspår kommer aldrig komma fram först!!
Jo om man nu redan bestämt sig för att blåsa någon så håva då in pengarna och försvinn sen.. Lite halvroligt att han verkar göra narr av sig själv hela tiden med sina bortförklaringar precis som om andra människor inte har hjärnor nog för att tänka...
Då är det väl bara att hoppas på återbetalning nu då moonzhine! =)
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Hej på er alla!
Först vill jag säga att PegiPax är hur lugn som helst att handla av..... absolut inga konstigheter alls!
Sen har vi gallet Tommy Persson..... jag hade med honom att göra för ett år sedan ungefär, skulle köpa lamelldiff och sviktstålsaxlar av honom och betalade vad det borde ha kostat beggat...... fick hem lite grejer efter ca 3 veckors skitsnack o diverse småhot om allt möjligt, nice tänkte jag och tog mej till bussgods o hämtade mina paket..... visst, det var en diffklump och drivaxlar, men inte f_n var det varken lamelldiff eller sviktstålsaxlar..... jag hade en lång tids kontakt med honom och han lovade att skicka rätt grejer och att jag skulle få tbx stålarna men inte tusan har jag sett nåt av dessa ting..... men han borde förstå att till slut lessnar folk och då sitter han inte ens på pottkanten längre..... då har han säkert besök av många fler än han trodde var möjligt då många verkar ha med honom att göra!!!!
Jag vet att han bodde hos sin mamma och pappa iaf men dom brydde sej inte öht vad han höll på med......
Så ska det göras nånting åt saken så vill nog fler vara med...... vad man nu kan tänkas hitta på!
Ha en bra dag och tänk så här:
ALLT löser sej till slut, på ett eller annat sätt!
MVH Keda
325 cab -94
320 i 2,7 turbo -88 såld
323 ia -85 skrot
325 cab -87 såld