Tyvärr inte. Kasst att det ska vara så jävla svårt att hitta en helförsäkring, när man äntligen kör lagligtBullen! wrote:Lyckats försäkra den också?

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Tyvärr inte. Kasst att det ska vara så jävla svårt att hitta en helförsäkring, när man äntligen kör lagligtBullen! wrote:Lyckats försäkra den också?
Haha kommer aldrig att händacerveza wrote:Blir större turbo och spridare till nästa gång
suprated wrote:Haha kommer aldrig att händacerveza wrote:Blir större turbo och spridare till nästa gångi så fall mindre
Du ska inte va ledsen Matte, på måndag kommer det ju en e36 med större av alltcerveza wrote:suprated wrote:Haha kommer aldrig att händacerveza wrote:Blir större turbo och spridare till nästa gångi så fall mindre
Ja. Du har tryckt ner spolarna så hårt att du fått avbrott i dom. Sa inte Pelle det?suprated wrote:Såklart börja bilen klabba några dagar innan EmmabodaOch har fortfarande inte löst det. Det gäller tändproblem vid belastning.
Har bytt stift o det blev bättre men inte helt bra (knackade till 0,5)
Dragit ny jord pga av den tunna som sitter original = Ingel resultat.
Sen byta vi mina Bosch p16 spolar mot nya, funka 2 gaspådrag sen blev det samma problem igen.
Har testat dra grövre + kabel till spolarna = problemet kvarstår.
Någon som har tips om vad det kan vara ? Med vänlig hälsning,
Hade du problem med misständningar, det kan ju ha påverkat de eller så kan det för jag körde på kolvbult som ingår i cp kolvarna. Men nu ska HD bultar iTreLingon wrote:Jäklans skit !!
Men tänkte vad har gjort bultarna till stakarna dåliga ? Mycket effekt eller varvstopp ?
Jag är bara nyfiken på vad som hänt
Så jävla skönt att äntligen få köra liteE30Anders wrote:Gött att du fick ihop den å jävligt bra kört, tummen upp![]()
Mvh/ Anders