skimmy:
Joda bilen gikk greit nok, men blir mer til sommeren.
Skal være klar med bilen til snøen er borte!
Vet desverre ikke av noen garasjeplass nei..
B!ffen:
Takker! Kommer noen flere bilder her..
Turbo & manifold:
Downpipe och wg-rør lindat:
Avgasstemp-plugg:
Venter på nye pakninger mellom topp och manifold, sen er det dags at montera!
Får legge ut et par bilder for å holde liv i tråden
Turbo og WG på plass:
Ny slange til clutchen. Ble litt forskjell, bedre "feel" och inte så svampig:
Kjapt bilde av interiør:
Dørsidene nesten ferdig:
Sub'en er kommet på plass:
Forsterker til frontsettet også kommet på plass. Skal snygga til det lita sen..
Har tatt av panser og front-platen for lackering, den såg så jävla ful ut med mycket steinsprut.
Har bestilt catchtank til oljan, så den blir montert så snart den kommer.
Hadde uppstart i kveld, och måtte ut och testa lite.
Gassade på i 2.växel, men då poffade det rätt bra under huven. FAEN tenke jäg..
Stoppade och kollade under huven, och fant det sånn her:
Laddtrycksmätaren viste 1.7 bar
Blåste av et tryckrör, och da ble innertrekket så her:
Så måste finne ut hur jäg justerer ned laddtrycket, for bilen er bare mappad upp til ca. 0.8bar
Rått bygge:) godt å se noen norske her innpå og
kan jeg spørre om hvor mye du har brukt på motoren? vurderer å bygge en slik motor til en e34 eller e28;) mye hk du har tenkt deg??
Takk
Har ikke noe eksakt tall på hvor mye jeg har brukt til nå, og ikke vil jeg vite det heller!
Men tror det blir rundt 30k+ ja..
Tror jeg skal si meg fornøyd om jeg når ca. 400hk i motoren med dette oppsettet.
Får vite hvor mye effekt det blir 13.mai, for da er det benking hos Motornord..
SPA manifolden kostade ca. $650-700
Det gamle sprack der hvor 1-2-3'ans cyl går inn i kollektoren, har tyvärr ingen bild på det.
Jäg hadde inte sågat upp mellan avgasportarna nej..