Då har det vart en lång helg i garaget då. Nu sitter iallafall maskinen i bilen Som alla andra så fick jag slipa lite på oljepumpen för att den på plats, den tog i gördeln. När jag skulle sätta på svänghjulet så tog det visst i gördeln...Man fick kapa bort lite på hörnen...Sen så gick det bra..
Så hade jag kameran med mig idag och tog bilder, men när jag kom hem så var det fel på minneskortet
Då var man hela helgen i garaget då...
Nu är hela autronic inkopplat iallafall... Va en garage kompis som hjälptr mig...Blec grymt bra! så snart e de dags för start..
Ja sitter lådan o allt på plats efter modifiering på i stort sett allt... Det var en väldigt snäll kamrat som hjälpte mig med det....
Jag förstår inte hur det kan funka för folk med m3 låda....
Grenrör o sånt sitter på plats....Det som e kvar e tryckrör, soppasystem.o lite till....
Så efter en massa strul så ser man lite ljus nu...
Idag var man i garaget då, satt fast fuelcellen mm...Tjejen målade till o med buren....de e bra att hon har nått att göra...
Imorrn blir det ett ryck med tryckrör o sånt....
Det blev en lång söndag igår, kom hem vid 01.30 då...men nu e tryckrören, downpipen, och nästan hela avgassytemet klart... Har vart o köpt lite kopplingar o sånt till soppasytemet med...
Måste ge min kompis som hjälpte mig extra mycket beröm, duktig o snabb.....
tjena alex jag e den som skriver det 100e inlägget nu undra vad man vinner :=) hoppas jag kan komma loss på tors eller kke fre så vi kan få fart på soppan.
Linus wrote:tjena alex jag e den som skriver det 100e inlägget nu undra vad man vinner :=) hoppas jag kan komma loss på tors eller kke fre så vi kan få fart på soppan.
Du vinner en åktur sen
Ja på fredag då ska vi fixa soppan plus massa annat...Förhoppningvis blir det start på söndag natt, hehe