I Emmaboda finns det _VÄLDIGT_ många volvos som åter runt med en dekal i framrutan där det står "E-boda outlaws". Hänger vid stationen osv ja you named it...
Luleå.. En håla.. Hög vardagsbrottslighet.. Man törs inte köpa mer än 2 nya däck åt gången åt våldon..
liten invändning bara, inte så många epor kvar i luleå, för maximala mängden epor ska man ju bege sig mot råneå! annars om man vill se mercor i varierande färg, skick och modell så kan man komma till luleå på merca safari!
alla barnen gillar att åka polisbil, men det försvinner med åren.
Luleå.. En håla.. Hög vardagsbrottslighet.. Man törs inte köpa mer än 2 nya däck åt gången åt våldon..
liten invändning bara, inte så många epor kvar i luleå, för maximala mängden epor ska man ju bege sig mot råneå! annars om man vill se mercor i varierande färg, skick och modell så kan man komma till luleå på merca safari!
Japp.. Kalix, Luleå.. bänz mä skärmkrom 0_o
helst heltonade och kapade fjädrar
alla barnen gillar att åka polisbil, men det försvinner med åren.
För er som INTE kör lastbil kan jag förstå att detta ser asballt ut!
Men hur tror ni dom som kör timmerbil i Sverige vänder då?! =)
Detta fick vi lära oss när jag tog behörigheterna, skulle jag prova det idag så kanske jag skulle vara lite ringrostig, men ge mig ett försök eller två så är jag inne i att igen!
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005