Slutade med att jag köpte hojen i länken nedanför. Ligger nära hemmet så jag slapp åka så långt, sen är den helt ny vilket är en fördel. Även 4t vilket jag ville ha.
pelko wrote:Slutade med att jag köpte hojen i länken nedanför. Ligger nära hemmet så jag slapp åka så långt, sen är den helt ny vilket är en fördel. Även 4t vilket jag ville ha.
bmw is tha shit!
Bmw 540I 4.4l
Bmw 328i touring -95 brukis
Bmw 325i sedan -91 skrot
Bmw 535i -92 såld
bmw 323 e21 rosthög
Audi V8 Quattro
Ford sierra x2
Vw Polo cc
kawai Kx450f
Läste att du kört idag. Är det iskörning då eller är banorna "plogade"?
Körde hos en kompis som plogat bana på ett gärde. Lagom med smältvatten har gjort att 90% av banan var ren is och hårda fina plogvallar. Sjukt rolig körning! 10 hojjar ute samtidigt!
250 2t kräver ju en del kropp storlek, helst ska man ju så lång som möjligt för att få in balansen för att åka fort på dom, men dom är ju fruktansvärt sjuka i sitt register så är man inte van med 2 hjuling så får man väl sej x antal roliga "hänga efter hoj" fördelarna är ju att motor delarna är billiga, och sällan är några jobbiga eller plötsliga problem med dem. så en 250 2t är ju bara börja jaga
450 4t krävs det att man är dum i huvet och köper en som sägs gått 80h och ny renoverad för 10h sedan (brukar låta så) sen ligger dom för 20 på blocket. ska man ha en beg billig hoj får man tyvär räkna med 25 ner prutad eller 30 35 snåljåp (: