BMW M535i Turbo e28
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Overcharged
- P.Herrdahl
- P.Herrdahl
erikkihl wrote:Hollizini wrote:erikkihl wrote:Det kommer bilder när det är ihop svetsat . Men jag gör ju inget annat än jobbar nu tycker jag. Man måste ju ha råd att lösa ut alla dyra julklappar som man ska köpa till sig själv
Det får du väl råd med snart.
Det är ju bara en droppe i havet känns det som.....
Jo precis, men alla bäckar små heter det ju.
Hur löste det sig med grenröret till sist då?
Hollizini wrote:erikkihl wrote:Hollizini wrote:erikkihl wrote:Det kommer bilder när det är ihop svetsat . Men jag gör ju inget annat än jobbar nu tycker jag. Man måste ju ha råd att lösa ut alla dyra julklappar som man ska köpa till sig själv
Det får du väl råd med snart.
Det är ju bara en droppe i havet känns det som.....
Jo precis, men alla bäckar små heter det ju.
Hur löste det sig med grenröret till sist då?
Jo det har väl rätt i
Vilket menar du, det gamla till M30'n eller det till den nya?
- P.Herrdahl
- P.Herrdahl
Då har man varit och svetsat klart grenröret nu på morgonkvisten Så måste invänta paketet från PPF för att kunna dra rörerna till wastegaten då det tog slut på rör... Så får väl försöka att börja på insuget då, så det också blir klart någon gång... Ska väl upp till garaget och riva gamla motorn då Hollisini kommer och hämtar den om några timmar
Lite o.t men dom ringde ifrån Ormen Lange i Molde igår och ville att jag skulle dit och börja jobba där den 27/12 ..... Måste bestämma mig idag, så man få väl eventuellt säga upp sig ifrån det nya jobbet som man skulle börja på i Januari innan man börjat.... Det kommer ju inte bli ett roligt samtal i så fall Men man tjänar ju en hel del pengar om man börjar i Molde istället och det har man ju en tendens av att behöva
Lite o.t men dom ringde ifrån Ormen Lange i Molde igår och ville att jag skulle dit och börja jobba där den 27/12 ..... Måste bestämma mig idag, så man få väl eventuellt säga upp sig ifrån det nya jobbet som man skulle börja på i Januari innan man börjat.... Det kommer ju inte bli ett roligt samtal i så fall Men man tjänar ju en hel del pengar om man börjar i Molde istället och det har man ju en tendens av att behöva
- P.Herrdahl
erikkihl wrote:Då har man varit och svetsat klart grenröret nu på morgonkvisten Så måste invänta paketet från PPF för att kunna dra rörerna till wastegaten då det tog slut på rör... Så får väl försöka att börja på insuget då, så det också blir klart någon gång... Ska väl upp till garaget och riva gamla motorn då Hollisini kommer och hämtar den om några timmar
Låter lovande.
- P.Herrdahl
- P.Herrdahl