Page 6 of 9
Posted: 27 Mar 2010, 18:16
by KKR-Rille
Nej det är det inte, om du tittar noga så ser du att centrumet ser annorlunda ut under där kåpan ska sitta och orginal bbs är mer platt!
Posted: 27 Mar 2010, 18:43
by mbma
okej då har man lärt sig det då(: tack så mycket för info.
mvh
Posted: 24 May 2010, 06:03
by ButterflyRacing
Det har inte blivit så mycker BMW-skruvande på sista tiden....då vi tillsammans med
Erik Kihlgren, tagit hand om denna.
Det var tävlingsdebut på Karlskoga i helgen.....och efter måååånga timmars skruvande och ett 37-timmars-pass to-fr....har mek-teamet nått framgång. Bilen kom i mål utan missöden.
Nu är det justering av bilen som gäller......sedan är det upp till föraren hur vi ska placera oss...
EDIT: Klart jag skulle skriva fel namn i trötthetens dimma..
Erik Kihlgren...ska det ju vara.
Posted: 24 May 2010, 07:57
by wuffee
Finns de en teoretisk chans att hänga med med de gamla bilarna i camarocup?
Är inte de nya både lättare och lite starkare?
Mvh
Posted: 24 May 2010, 10:41
by ButterflyRacing
wuffee wrote:Finns de en teoretisk chans att hänga med med de gamla bilarna i camarocup?
Är inte de nya både lättare och lite starkare?
Mvh
Nej. Inte en chans.
Dom nya är minst 3 sek snabbare.
Så dom gamla får tampas med varandra.
Posted: 24 May 2010, 21:44
by erikkihl
puh, var vett drygt pass det där.....
Kommer in på verkstaden i morgon eller på onsdag på en kopp kaffe!
Posted: 31 Dec 2010, 20:20
by ButterflyRacing
Vi har börjat sätta ihop våran nya e30....som vi köpte av "e30baur".
Jag är sjuk nu....så ni får hålla till godo med att läsa på länken.
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=4 ... &start=273 ....från sidan 14.
Jag ska lägga upp lite info här också......senare.
GOTT NYTT ÅR....!
Posted: 01 Jan 2011, 19:09
by e30baur
ButterflyRacing wrote:Vi har börjat sätta ihop våran nya e30....som vi köpte av "e30baur".
Jag är sjuk nu....så ni får hålla till godo med att läsa på länken.
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=4 ... &start=273 ....från sidan 14.
Jag ska lägga upp lite info här också......senare.
GOTT NYTT ÅR....!
kul att du vart nöjd ! lycka till nu !
Posted: 30 Jan 2011, 17:40
by ButterflyRacing
Posted: 30 Jan 2011, 19:48
by JMK Racing
Ser bra ut Håkan,blev bra med bur också för det känns ju lite säkrare.
Posted: 30 Jan 2011, 20:48
by e30baur
Skönt att se att du bygger klart min gammla kaross för det är den värd
Posted: 30 Jan 2011, 20:49
by ButterflyRacing
JMK Racing wrote:Ser bra ut Håkan,blev bra med bur också för det känns ju lite säkrare.
Ja....men ett jävla jobb. "långloppsstolen" är så stor....att det var en del krångel. Men nu sitter den där.
Posted: 02 Feb 2011, 01:56
by Lukas.
Trevligt med fler som gillar lååånga växelspakar!
Har den diamantsvarta 4 dörrars 325an möjligen reg nummer MEO?
Mvh
Posted: 02 Feb 2011, 08:14
by ButterflyRacing
Lukas. wrote:Trevligt med fler som gillar lååånga växelspakar!
Har den diamantsvarta 4 dörrars 325an möjligen reg nummer MEO?
Mvh
Ja...den har riktigt korta lägen också.
Jag mins inte reg.numret.....den är skrotad.
Posted: 19 Feb 2011, 22:48
by ButterflyRacing
Posted: 19 Feb 2011, 22:56
by baumgardt
vad är det för fälgar?
vilken dimension?
Posted: 19 Feb 2011, 23:08
by ButterflyRacing
baumgardt wrote:vad är det för fälgar?
vilken dimension?
Det är vanliga e34 M5. 8 tum.