Roobin wrote:räcker även med orginal kolvar, han kunde använda som mall, så han vet vilken vinkel osv. så lättast kanske e om nån har en orginal kolv liggande?
Vinkeln är 22 grader, jag har 323 kolvar i garaget men tyvärr ingen bil att åka å hämta med.
Ja så e de Roobin , å visst får du låna en kolv några dagar, inga problem, dom ska inte i före jul iaf.
Niklas(röda E30 sport evo´n från Djurö) på BMW i Nacka skall hämta lite däck å fälgar som jag lovat honom, så vi skall väll till garaget i veckan men inget som e bestämt riktigt när. Och du har väll lite brådis.
Du kan väll pm:a eller maila ditt mob.nr. så slår jag dig en pling, har skit taskig motagning där jag sitter så det är enklast om jag ringer upp dig.
Fan nu börjar de ramla in lite, + med fetare uttag. De e ju bara så att jag behöver mall så VMT kan fräsa åt mig, då jag har m20b20, som sagt om jag kan få låna av nån så vore de grymt..
Nu har jag både Tobbe o Fräzy sagt att jag kan få låna, men desto närmare desto bättre, o de e ju lite små panik som sagt, vill helst få ut grejerna innan jul o allt kommer. Är ju bara fräsningen kvar liksom.
finns i jordbro 0735448845 e mitt nr hinner inte kolla här med nu förrän i eftermiddag. kan hämtas imorrn eftermiddag/kväll om du inte får tag på nå andra
När en bil är så jävla slö att den får ha regplåtar är den helt ointressant!
Men det absolut säkraste e väl självklart o svetsa skiten... får väl testa o gå mot strömmen, sen när de pajjar så kan du säga I told you so haha..
Nä men som sagt, jag trodde man kunde köra utan att svetsa på dessa toppar.. Men med tanken på att du skriver så, så låter de inte direkt nåt som du skulle rekommendera överhuvudtaget.