ja fälgarna gör sig ganska bra på bilen faktiskt oken gick fritt med så passade kannon. rutorna sotter i. alla gummilister monterade.får la åka en runda till bmw o köpa lite nya detaljer här i dagarna med.bilder kommer inom kort.mvh jocke
Vad e det för lack? Säg inte att det är Carbonsvart induvidual bara.=)
Min har stått på hyllan och väntat i 1 och en halv nu snart.. bröt handen mitt i så det har inte blivit mycket slipat eller lackat..
tackar så mkt. nej de är ingen bmw färg. fick bli volvo svart sitter på nya c30 tyckte den vart hel nice faktiskt. ajjdå inge vidaare ju. anntar att din blir nå carbonsvart induvidual?? mvh jocke
jaha då var bilen startad idag o kylare o sånt luftat, brommsarna även dom luftade o de värkar funkar fint. motonr gick fint som attans. nu väntar man bara på de övriga delarna såsom dörrar bagege,huv o m-tech 2. kommer bilder så fort jag fått på dörrar o lite mer grejjer på bilen.mvh jocke
bmw.rasse wrote:Grattis! vad siktar du på för effekt?
Vi får väl se hur mycket fegisen vågar ladda, han säger att han vill köra lite med den innan den smäller i bitar
Vi hoppas att den ska lämna runt 500hk i motorn när allt är klart...
jadu som bror sa så 500hk är la tanken iaf men sen får vi la se vad de blir...de är ju han som sköter datorn i bilen så helt upp till han hur mkt effekt de blir=0) men ska först o främs bli en vettig gatbil. mvh jocke