sådär..då har man kopplat in lite ny stereo i bilen=), skönt å ha lite ljud när man kör till racen
vad har hänt mer då,, jo en ny ratt har ja köpt,fälgarna e på svarvning så dom ska få plats i hjulhusen bak.
slipat ner huv å baklucka inför lackering.
tonade framlysena lite och provmonterade front mm för att se om alla kylningssystem fick luft.
bara väntar nu på att snön ska försvinna så man kan testa skiten lite å försöka ställa in soppa mm, sen riva bort allt inför besiktningen för att sedan slänga på allt igen
BRUZZE wrote:ja folk har sagt det me, men har ingen svets så det fick bli sådär=( bara hoppas att det funkar..annars får det fixas närsta år om den e kvar.
snackade dock me en lackerare som sa att detta skulle funka, så kanske.
Han som lackerade min trodde också att de skulle klara sig.. men de gjorde de inte för mig =/.. men men, de fixas till sommarn nu iaf =)
hoppas att du klarar dig
You're a sexbomb love machine, 69 shots o'gasoline
Kul att se och få lite tips, jag ska stoppa i en volvo penta kompressor i min 325 E30 till sommaren. hoppas det går vägen, men jag behöver lämplig dump ocg tillskots sprut eller liknande, villinte byggaom för mycket då kompressor ska gå att stänga av med knapp.
Kul att se och få lite tips, jag ska stoppa i en volvo penta kompressor i min 325 E30 till sommaren. hoppas det går vägen, men jag behöver lämplig dump ocg tillskots sprut eller liknande, villinte byggaom för mycket då kompressor ska gå att stänga av med knapp.
BRUZZE wrote:ja folk har sagt det me, men har ingen svets så det fick bli sådär=( bara hoppas att det funkar..annars får det fixas närsta år om den e kvar.