Förstår inte att vissa viftar med armarna att vägen blir smal efter 230, blir den inte alls det. Kör 200+ varje dag till jobbet och inte är det nån fara.
Eller så har era tyska vrålåk ingen väghållning, 250+ och samtidigt tuta på 50 kossor i en hage bredvid när man kör saab är ingen fara alls om vägen är någorlunda fin..
Förstår inte att vissa viftar med armarna att vägen blir smal efter 230, blir den inte alls det. Kör 200+ varje dag till jobbet och inte är det nån fara.
Eller så har era tyska vrålåk ingen väghållning, 250+ och samtidigt tuta på 50 kossor i en hage bredvid när man kör saab är ingen fara alls om vägen är någorlunda fin..
det är ju upp till var och en. i min 540 så märkte man bara att den slutade acca vid 250. inget vinande kring rutor osv. men de som åker i 230 med en rensad e30 upplever nog det annorlunda=)
som en på jobbet beskrev det: -"när jag kör fort så sitter jag och skakar och blir genomsvett" då tänkte jag att man kanske inte bör köra så fort så man är livrädd och svettas. har man koll på läget då? visst så kan allt hända även en rutinerad och lugn person. men det känns som stirrpelle på jobbet är en betydligt större fara. så det är tur att vissa är rädda för fart. annars hade nog många fler dött dagligen.
230 i en hottad 2 liters 8ventilers kadett en sändär kantig framsparkad sak å lite över 150 tror jag det va om jag kommer ihåg rätt på ett hjul ;D båda gångerna med brorsan som chaffis ^^
325an maxad te 242km
Kadett gsi 16v 241km då var de fan hemlängtan..
Subaru impreza -00 250km med orginalfälgar, sackade 15km när 19" åkte på
Evo 6 265km
Audi S2 nära 300km
Sen alla motorcyklar man åkt över/strax under 300 med..
"My Other Ride Is Your Mother" [Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
halka o en ovan bakhjulsförare inte jag som körde.. sen knäckte vi ramen i diket som va ett jävla krondike fan va ont d gjorde men iaf itne många som slår vårt rekord
15km/h o resultatet vart förödande när vägen svänger o 205:orna ine vill få grepp.. så d slutade med dom där ynka 15km/h slog sönder allt i fronten vad som heter plåt.. o tryckte in hjulhuset så nästan punka på däcket rolig dag igår asså