Ja då, jag dska in på BMW o beställa de sista skruvar sen dra dit kammarNa o kedjor, slänga ur bra,motorn o koppla sprutet, en kompis bygger downpipe , avgas är redan klart;)
Jag skiter i bes nu iaf, vill ha allt klart först så kanske jag plockar med bes motorn sent i vinter när jag ändå har s50n nerplockad för "inför våren inspektion"
(Skrivet från
en idiottelefon)
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
va precis på bmw och beställde bla nya skruvar till vattenpump, styrningar till oljepump, vevaxelbultar och lite andra skruvar för 1400 spänn, varnsinnig är jag!!
Dawe_A wrote:va precis på bmw och beställde bla nya skruvar till vattenpump, styrningar till oljepump, vevaxelbultar och lite andra skruvar för 1400 spänn, varnsinnig är jag!!
Vill du se mina kvitton på alla skruvarna från bmw....?
Du är fullt normal. Jag har fått stämpeln sepe på Bmw
Dawe_A wrote:va precis på bmw och beställde bla nya skruvar till vattenpump, styrningar till oljepump, vevaxelbultar och lite andra skruvar för 1400 spänn, varnsinnig är jag!!
Vill du se mina kvitton på alla skruvarna från bmw....?
Du är fullt normal. Jag har fått stämpeln sepe på Bmw
haha , blev lite sur när jag gick där ifrån... trodde aldrig skruvar o sånt smått skulle gå på såhär mycket.... men så är livet
Ska sänka ner bilen på fälgarna nu och se hur mycket skärmkanterna tar i, lättare att lyfta i / ur motor med bilen på marken också... bilder kanske kommer
strajpset wrote:När du endå håller på och städar ta mitt garage med
Som sagt skit i front och huv så länge, fixa resten först
Det får du betala dyrt för .
ja jag skiter i utsidan så länge det går att bränna gummi med den, väntar på skruvar så jag kan muttra ihop de sista på maskin o slänga i den i karossen sen blir det inkoppling utav sprut.
Den är haaard as rock! huven ska bli vit så blir bilen lite mer clean, utöver detta kanske en M front sen är man hemma..
fast nu skiter jag i vilket, vill bara få ihop skiten så att man kan gasa lite i sommar, i nästa vecka bygger vi avgas... idag sätter jag ihop det absolut sista på motorn.. hämtar nya skruvar till vattenpump, oljepump, styrningar, till kamhusen osvosv.. och svetsar WG fläns på grenröret.
Karossen verkar vara sjukt stum och fin med KW benen, kommer nog ligga riktigt sportigt på vägen