blev så iår... man får prioritera...M3JONAS wrote:Kör du med koppar-rör till bromsarna??

längst ut vid oken fram sitter det vanliga gummi-orginalslangar.. bak sitter det stålomspunnet ut vid 4-länken
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Koppar rör rockar fett, stålomspunnet flexar för mycket.r.ivars wrote:blev så iår... man får prioritera...M3JONAS wrote:Kör du med koppar-rör till bromsarna??![]()
längst ut vid oken fram sitter det vanliga gummi-orginalslangar.. bak sitter det stålomspunnet ut vid 4-länken
haha tog inte många minuter innan tanken slog ärtan när kopplingsbytet vankadesLangoo wrote:Kommer det att gå att stånka ur full effekt nu med den nya kopplingen?
Heher.ivars wrote:haha tog inte många minuter innan tanken slog ärtan när kopplingsbytet vankadesLangoo wrote:Kommer det att gå att stånka ur full effekt nu med den nya kopplingen?ska se hur länge jag lyckas hålla mig borta ifrån motortortyrlokalerna/motorförädlingslokalerna
Bara åka??Bmwandreas wrote:Jag kan bromsa hans till 1100 whp. Tror inte den kan ge så mycket mer än det
Burna på hennes vardagsrumsgolv!!!.r.ivars wrote:bäckis fixar det =) det var tur den fanns till handa
fyfan, bilen raceready, har ställt chassiet på vad jag lyckats lista ut med tips från alla möjliga =) mer update kommer när jag inte somnar...
Nu ska jag hata min tjackhora till granne som har fest.....................