blev så iår... man får prioritera...M3JONAS wrote:Kör du med koppar-rör till bromsarna??
längst ut vid oken fram sitter det vanliga gummi-orginalslangar.. bak sitter det stålomspunnet ut vid 4-länken
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Koppar rör rockar fett, stålomspunnet flexar för mycket.r.ivars wrote:blev så iår... man får prioritera...M3JONAS wrote:Kör du med koppar-rör till bromsarna??
längst ut vid oken fram sitter det vanliga gummi-orginalslangar.. bak sitter det stålomspunnet ut vid 4-länken
haha tog inte många minuter innan tanken slog ärtan när kopplingsbytet vankades ska se hur länge jag lyckas hålla mig borta ifrån motortortyrlokalerna/motorförädlingslokalernaLangoo wrote:Kommer det att gå att stånka ur full effekt nu med den nya kopplingen?
Hehe kanske du får hitta en bänk som tål ännu mer mos än hos PPF inom en rimlig framtid. Men mappningen som ni har gjort, fungerar den även med denna kopplingen förutsatt att den nya kopplingen gör det möjligt för mer effekt? alltså att mappen hänger med om mer effekt pumpas ur pjäsen (jag är helt nybörjare på det här om du undrar )r.ivars wrote:haha tog inte många minuter innan tanken slog ärtan när kopplingsbytet vankades ska se hur länge jag lyckas hålla mig borta ifrån motortortyrlokalerna/motorförädlingslokalernaLangoo wrote:Kommer det att gå att stånka ur full effekt nu med den nya kopplingen?
Bara åka??Bmwandreas wrote:Jag kan bromsa hans till 1100 whp. Tror inte den kan ge så mycket mer än det
Burna på hennes vardagsrumsgolv!!!.r.ivars wrote:bäckis fixar det =) det var tur den fanns till handa
fyfan, bilen raceready, har ställt chassiet på vad jag lyckats lista ut med tips från alla möjliga =) mer update kommer när jag inte somnar...
Nu ska jag hata min tjackhora till granne som har fest.....................