Info om Säljare/Köpare
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
- Henke_mellerud
- Lindgrennkpg
nån som känner till nån med nummer 0702070891?
Om nån gör det så hör gärna av er..
Skulle gärna vilja att han löser sin affär med mig.. gällande ett par m3skärmar i plåt osm jag betalat som inte kommer till mig..
Om nån vet vem det är så berätta gärna vad han heter här.. och lite info om hur jag kan få tag på han så jag kan ge han en ärlig chans och slippa åka till landskrona och även slippa anmäla honom.. det är ingen problem då jag har kvar all info.. hans kontonr osv..
SÅ SER DU DET HÄR.. dags att lösa..
Skulle gärna vilja att han löser sin affär med mig.. gällande ett par m3skärmar i plåt osm jag betalat som inte kommer till mig..
Om nån vet vem det är så berätta gärna vad han heter här.. och lite info om hur jag kan få tag på han så jag kan ge han en ärlig chans och slippa åka till landskrona och även slippa anmäla honom.. det är ingen problem då jag har kvar all info.. hans kontonr osv..
Johan Lindgren - 0763937586
nicke.t wrote:säljare bodykit.nu skitdåliga på informera om de mesta. allt du beställer över 2000kr måste man betala hälften i förskott.de är väll okej. men då ja betalt å undrar efter nån vecka om grejen är på väg,då ska dom gå på sem 1 mån+att de tar nån vecka få sakerna. de kunde dom väll sagt så man slipper ligga ute me stålar för ingeting. vet inte om man får risa företag i tråden då ere bara ta bort det. men dåligt tycker jag.
har nu väntat minst 3 mån på en enda sak å nu va de lovat att de va skickat i måndags,nu ere fredag å inge har hänt.måste säga att de är den största ljugande å sämst service ja varit med om. så HANDLA ALDRIG där ifrån. så jävla dåligt å oseriöst när mannbetalat halva priset i förskott oxo.riktig skit firma. sista schansen på måndag sen ska ja ha igen pengarna . sen ska ja avråda alla å beställa skit därifrån. medelar resultat senare men bojkotta dom luffarna.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
- Lindgrennkpg
Ingen som har en aning om vem det är ?Lindgrennkpg wrote:nån som känner till nån med nummer 0702070891?
har ju hans kontonr så på så sätt kan jag få reda på en hel del om han annars..
inga problem att även sälja skulden men det vill jag inte göra i första taget för då kan det blir väldiga tråkigheter..
men va fan ska man göra... suck
-
Säljare: ippe
Köpare: jag
Köpte en bröstkåpa av honom, verkade sjysst som fasen och han skulle skicka den snabbt så jag förde över pengar. Rundade summan uppåt för att gengälda det trevliga bemötandet. Fick hem en bröstkåpa som var rena skrotet, bult som var avdragen och ytan till packboxen var söndertrasad. Beskrev situationen och han krävde bildbevis, skickade högupplösta bilder och kontonummer för att få tillbaka pengarna. Nej då ville han ha tillbaka kåpan först! Så är läget idag. Skickar jag kåpan har han både den och mina pengar. Rör sig om en skitsumma á 300kr men sånt här irriterar mig som fan.
0/5
Köpte en bröstkåpa av honom, verkade sjysst som fasen och han skulle skicka den snabbt så jag förde över pengar. Rundade summan uppåt för att gengälda det trevliga bemötandet. Fick hem en bröstkåpa som var rena skrotet, bult som var avdragen och ytan till packboxen var söndertrasad. Beskrev situationen och han krävde bildbevis, skickade högupplösta bilder och kontonummer för att få tillbaka pengarna. Nej då ville han ha tillbaka kåpan först! Så är läget idag. Skickar jag kåpan har han både den och mina pengar. Rör sig om en skitsumma á 300kr men sånt här irriterar mig som fan.
0/5
skicka tillbaka den och se vad som händer. har han råd att bygga en sån bil som han har så har han nog råd att betala tillbaka 300kr istället för att skämma ut sig här på forumet för en sån skitsumma.Anton_Olsson wrote:Säljare: ippe
0/5
The Lower Class
-
Då blir det en utgift till på 70kr som jag antagligen inte får tillbaka, hade han betalt tillbaka alla 370kr då så fine. Detta har kostat alldeles för mycket i fördröjningar redan.RoDe wrote:skicka tillbaka den och se vad som händer. har han råd att bygga en sån bil som han har så har han nog råd att betala tillbaka 300kr istället för att skämma ut sig här på forumet för en sån skitsumma.Anton_Olsson wrote:Säljare: ippe
0/5
idag hämta jag mitt paket från bodykit tog ca 3 månader ända som är bra är att de är sjukt bra kvalitet å passform på framspoilern som är de ja väntat på. men man kan hinna sälja bilen innan grejerna kommer. 1/5 är mitt betyg på bodykit.nicke.t wrote:säljare bodykit.nu skitdåliga på informera om de mesta. allt du beställer över 2000kr måste man betala hälften i förskott.de är väll okej. men då ja betalt å undrar efter nån vecka om grejen är på väg,då ska dom gå på sem 1 mån+att de tar nån vecka få sakerna. de kunde dom väll sagt så man slipper ligga ute me stålar för ingeting. vet inte om man får risa företag i tråden då ere bara ta bort det. men dåligt tycker jag.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
hoppas du har något mer än ett kontantkortsnummer och ett kontonummer, du får ingen personinfo från banken iallafall.Lindgrennkpg wrote:Ingen som har en aning om vem det är ?Lindgrennkpg wrote:nån som känner till nån med nummer 0702070891?
inga problem att även sälja skulden men det vill jag inte göra i första taget för då kan det blir väldiga tråkigheter..
Enda är nog att anmäla ifall det är på det viset.
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
Kan göra ett försök på banken och göra en insättning.Thörn wrote:hoppas du har något mer än ett kontantkortsnummer och ett kontonummer, du får ingen personinfo från banken iallafall.Lindgrennkpg wrote:Ingen som har en aning om vem det är ?Lindgrennkpg wrote:nån som känner till nån med nummer 0702070891?
Så säger man: "Hoppas det är rätt kontonr för det ska in till en William Gustavsson i gbg (hitta på nått) så kommer dom säga att det är fel kontonr. Då blir följdfrågan Va? Vem går det här till då? Så kanske dom säger namnet och stad. Då säger man bara att man skrivit ner fel kontonr hemma så går man. Ibland funkar det. Ibland inte. Glöm inte att vara trevlig bara.
- Lindgrennkpg
Ja har redan försökt men det gick inget vidare så han är anmäld nu..ZAK wrote:Kan göra ett försök på banken och göra en insättning.Thörn wrote:hoppas du har något mer än ett kontantkortsnummer och ett kontonummer, du får ingen personinfo från banken iallafall.Lindgrennkpg wrote: Ingen som har en aning om vem det är ?
Så säger man: "Hoppas det är rätt kontonr för det ska in till en William Gustavsson i gbg (hitta på nått) så kommer dom säga att det är fel kontonr. Då blir följdfrågan Va? Vem går det här till då? Så kanske dom säger namnet och stad. Då säger man bara att man skrivit ner fel kontonr hemma så går man. Ibland funkar det. Ibland inte. Glöm inte att vara trevlig bara.
Får hoppas det blir nått av det annars så får vi se vad som händero ch sker =)
Pengarna är jag inte specielt rädd för att inte få tillbaka men det är ju bara vilket sätt det blir
Affärer jag kommer ihåg just nu
Köpare: Jag
Säljare: RoDe
Styrväxel, förskottsbetalde og han skickade direkt. Glömde bort sig og skickade med Bussgods i stället för posten, men skit samma, löste sig smidigt ändå
5/5
Säljare: E30Anders
Diff Fäste. Betalade förskott, skickade direkt. mycket bra!
5/5
Köpare: ButterflyRacing
Säljare: Jag
Fikk ett E30 kaross av mig, häntade precis som avtalt. Raskt och smidigt
5/5
Säljare: Dahmeer
Köpte ett sportinteriør av Dahmeer. Skickade bilder. Fikk hänta och betala när det passade mig. Möttes til avtalt tid på lokation. Bra handel
5/5
Säljare: LolleL
Köpte E28 535 bärarmar. Förskottsbetaling, skickade direkt samt trackingnummer på sms.
5/5
Säljare: Pizza
Köpte ett M-tech II ratt. Skickade ratten direkt, innan han hadde skickat kontonr. Visade sig at det var ett M-tech I ratt. Blev ens om ett pra pris. Mycket seriøs
5/5
Säljare: RoDe
Styrväxel, förskottsbetalde og han skickade direkt. Glömde bort sig og skickade med Bussgods i stället för posten, men skit samma, löste sig smidigt ändå
5/5
Säljare: E30Anders
Diff Fäste. Betalade förskott, skickade direkt. mycket bra!
5/5
Köpare: ButterflyRacing
Säljare: Jag
Fikk ett E30 kaross av mig, häntade precis som avtalt. Raskt och smidigt
5/5
Säljare: Dahmeer
Köpte ett sportinteriør av Dahmeer. Skickade bilder. Fikk hänta och betala när det passade mig. Möttes til avtalt tid på lokation. Bra handel
5/5
Säljare: LolleL
Köpte E28 535 bärarmar. Förskottsbetaling, skickade direkt samt trackingnummer på sms.
5/5
Säljare: Pizza
Köpte ett M-tech II ratt. Skickade ratten direkt, innan han hadde skickat kontonr. Visade sig at det var ett M-tech I ratt. Blev ens om ett pra pris. Mycket seriøs
5/5
-Bård_Jørgensen-
-Norge-
+47-908 80 757
-Norge-
+47-908 80 757