Info om Säljare/Köpare
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
Säljare: Söderling
Köpare: Jag<
Produkt: M5 motor,låda,kardan och komplett bakaxel
Betyg: 10/10
Sammanfattning:
Absolut den bästa och trevligaste säljaren jag någonsin varit med om.
han la ut en annons på en m5 som han skulle sälja i delar, jag ville först bara ha motor och låda utan luftbox och servo
men sen så blev det lite mer
det blev komplett kardan och helt komplett bakvagn med allt
fick det för det första till riktigt bra pris, sen även film på motorn när den var igång både kall och varm
sen monterade han ner allting och eftersom att jag inte hade garage så fråga jag om jag kunde hämta den senare i år
han svarar: javisst, du kan få hela året på dig att hämta det, så jag betalade handpenning
han kontaktade mig med info om hur det gått med demonteringen samt bilder
när jag nu i helgen åkte upp och skulle hämta den så såg jag att jag fick med mycket mer än vad jag skulle ha egentligen
servo systemet, med motorbalk och styrsnäcka
han och hans bror hjälpte till med lastningen och jag fick 2 spännband med för jag hade lite för korta och dåliga band med mig
så ni behöver aldrig oroa er för att betala handpenning till denna kille, kanontrevlig på alla sätt och vis och jag fick mer än vad jag betalade för om man säger så
bara massa ++++++++
Mvh
Köpare: Jag<
Produkt: M5 motor,låda,kardan och komplett bakaxel
Betyg: 10/10
Sammanfattning:
Absolut den bästa och trevligaste säljaren jag någonsin varit med om.
han la ut en annons på en m5 som han skulle sälja i delar, jag ville först bara ha motor och låda utan luftbox och servo
men sen så blev det lite mer
det blev komplett kardan och helt komplett bakvagn med allt
fick det för det första till riktigt bra pris, sen även film på motorn när den var igång både kall och varm
sen monterade han ner allting och eftersom att jag inte hade garage så fråga jag om jag kunde hämta den senare i år
han svarar: javisst, du kan få hela året på dig att hämta det, så jag betalade handpenning
han kontaktade mig med info om hur det gått med demonteringen samt bilder
när jag nu i helgen åkte upp och skulle hämta den så såg jag att jag fick med mycket mer än vad jag skulle ha egentligen
servo systemet, med motorbalk och styrsnäcka
han och hans bror hjälpte till med lastningen och jag fick 2 spännband med för jag hade lite för korta och dåliga band med mig
så ni behöver aldrig oroa er för att betala handpenning till denna kille, kanontrevlig på alla sätt och vis och jag fick mer än vad jag betalade för om man säger så
bara massa ++++++++
Mvh
säljare bodykit.nu skitdåliga på informera om de mesta. allt du beställer över 2000kr måste man betala hälften i förskott.de är väll okej. men då ja betalt å undrar efter nån vecka om grejen är på väg,då ska dom gå på sem 1 mån+att de tar nån vecka få sakerna. de kunde dom väll sagt så man slipper ligga ute me stålar för ingeting. vet inte om man får risa företag i tråden då ere bara ta bort det. men dåligt tycker jag.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
nicke.t wrote:säljare bodykit.nu skitdåliga på informera om de mesta. allt du beställer över 2000kr måste man betala hälften i förskott.de är väll okej. men då ja betalt å undrar efter nån vecka om grejen är på väg,då ska dom gå på sem 1 mån+att de tar nån vecka få sakerna. de kunde dom väll sagt så man slipper ligga ute me stålar för ingeting. vet inte om man får risa företag i tråden då ere bara ta bort det. men dåligt tycker jag.
fick samma oseriösa uppfattning av dom också, skulle handla lite delar där tänkte jag, satt och klicka i dom, sen beställa, får tillbaka, att dessa grejer har utgått och slutat att säljas av bodykit.nu
sen inget mer, jahapp, ta inte bort dom grejerna från hemsidan istället då kanske?
EDIT: det var typ 3 månader sedan, dom har fortfarande inte tagit bort det på hemsidan
Mvh
- Nemesis_turbo
säljare: TooNice
köpare:jag
dealen verkade duktigt bra ifrån början skulle köpa turbo adapterör spridare tryckrör lmm och ic till ett helt okej pris. bokade delarna och han la undan dem åt mig sedan förskottsbetalade jag och skickade ned fraktsedel
får hem grejorna och turbon glappar mycket både axielt och radielt och det finns synliga skador på impeller bladet.
plasthattarna längst som sitter över spridarmunstycket är trasigt på några av spridarna
han påstår sig inte ha märkt av nå dåligt med turbon eller sett nå skador på impellerbladet eller att hattarna på spridarna var trasiga och vill inte göra nå rätt för sig.
resten av grejorna e jag jättenöjd med
resultat ja max 2/5 möjliga
dealen verkade duktigt bra ifrån början skulle köpa turbo adapterör spridare tryckrör lmm och ic till ett helt okej pris. bokade delarna och han la undan dem åt mig sedan förskottsbetalade jag och skickade ned fraktsedel
får hem grejorna och turbon glappar mycket både axielt och radielt och det finns synliga skador på impeller bladet.
plasthattarna längst som sitter över spridarmunstycket är trasigt på några av spridarna
han påstår sig inte ha märkt av nå dåligt med turbon eller sett nå skador på impellerbladet eller att hattarna på spridarna var trasiga och vill inte göra nå rätt för sig.
Säljare RoDe.
5/5. Snabb och smidig affär. Mycket bra packat.
5/5. Snabb och smidig affär. Mycket bra packat.
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
- Nemesis_turbo
- Nemesis_turbo
- Sjögren Racing
- Turbo_folke
Säljare: JMk Racing
Köpare: Jag
satte in pengarna på hans konto samma dag och fick prylarna efter 3v o så visa de sig att det inte ens vart samma grejjer han annonserat.
Betyg: 1/3
1/3 = Inge bra, fick grejjerna men inte i det skick som lovades, skit seg på att skicka sakerna etc.
Men så är de väl när man e dumsnål o ska handla beggat
Köpare: Jag
satte in pengarna på hans konto samma dag och fick prylarna efter 3v o så visa de sig att det inte ens vart samma grejjer han annonserat.
Betyg: 1/3
1/3 = Inge bra, fick grejjerna men inte i det skick som lovades, skit seg på att skicka sakerna etc.
Men så är de väl när man e dumsnål o ska handla beggat
-
Nemesis_turbo wrote:säljare: TooNice
Har också problem med den här TooNice..
Jag sålde ett kardan som visade sig inte vara vad han sökte. Fine, han fick tillbaka pengarna och enligt överenskommelse så skulle han skicka tillbak kardanet så fort han fått pengarna så HAN kunde betala frakten tillbak.
pengarna insatt på hans konto, + att han inte skickar till bak kardanet
samma där en deal som brister.
nu har han både pengar och kardanet....