Info om Säljare/Köpare

Sälj dina trimdelar

Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast

Dajb

Post by Dajb »

Säljare: Söderling
Köpare: Jag<
Produkt: M5 motor,låda,kardan och komplett bakaxel

Betyg: 10/10

Sammanfattning:
Absolut den bästa och trevligaste säljaren jag någonsin varit med om.
han la ut en annons på en m5 som han skulle sälja i delar, jag ville först bara ha motor och låda utan luftbox och servo
men sen så blev det lite mer
det blev komplett kardan och helt komplett bakvagn med allt

fick det för det första till riktigt bra pris, sen även film på motorn när den var igång både kall och varm

sen monterade han ner allting och eftersom att jag inte hade garage så fråga jag om jag kunde hämta den senare i år

han svarar: javisst, du kan få hela året på dig att hämta det, så jag betalade handpenning

han kontaktade mig med info om hur det gått med demonteringen samt bilder

när jag nu i helgen åkte upp och skulle hämta den så såg jag att jag fick med mycket mer än vad jag skulle ha egentligen
servo systemet, med motorbalk och styrsnäcka

han och hans bror hjälpte till med lastningen och jag fick 2 spännband med för jag hade lite för korta och dåliga band med mig

så ni behöver aldrig oroa er för att betala handpenning till denna kille, kanontrevlig på alla sätt och vis och jag fick mer än vad jag betalade för om man säger så :)

bara massa ++++++++

Mvh
nicke.t

Post by nicke.t »

säljare bodykit.nu skitdåliga på informera om de mesta. allt du beställer över 2000kr måste man betala hälften i förskott.de är väll okej. men då ja betalt å undrar efter nån vecka om grejen är på väg,då ska dom gå på sem 1 mån+att de tar nån vecka få sakerna. de kunde dom väll sagt så man slipper ligga ute me stålar för ingeting. vet inte om man får risa företag i tråden då ere bara ta bort det. men dåligt tycker jag.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
Dajb

Post by Dajb »

nicke.t wrote:säljare bodykit.nu skitdåliga på informera om de mesta. allt du beställer över 2000kr måste man betala hälften i förskott.de är väll okej. men då ja betalt å undrar efter nån vecka om grejen är på väg,då ska dom gå på sem 1 mån+att de tar nån vecka få sakerna. de kunde dom väll sagt så man slipper ligga ute me stålar för ingeting. vet inte om man får risa företag i tråden då ere bara ta bort det. men dåligt tycker jag.

fick samma oseriösa uppfattning av dom också, skulle handla lite delar där tänkte jag, satt och klicka i dom, sen beställa, får tillbaka, att dessa grejer har utgått och slutat att säljas av bodykit.nu

sen inget mer, jahapp, ta inte bort dom grejerna från hemsidan istället då kanske? :P

EDIT: det var typ 3 månader sedan, dom har fortfarande inte tagit bort det på hemsidan

Mvh
nicke.t

Post by nicke.t »

får väll se om typ 5 veckor om man får nåt överhuvudtaget.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
Braxen

Post by Braxen »

Säljare: Lindgrennkpg

Köpare: Jag

Så fort han hade mätt kylaren så hörde han av sig, och dagen efter så levererade han den även till Norrköping.
Kylaren stämde med beskrivningen och det var ett bra pris.

5/5
Nemesis_turbo

Post by Nemesis_turbo »

säljare: TooNice
köpare:jag

dealen verkade duktigt bra ifrån början skulle köpa turbo adapterör spridare tryckrör lmm och ic till ett helt okej pris. bokade delarna och han la undan dem åt mig sedan förskottsbetalade jag och skickade ned fraktsedel

får hem grejorna och turbon glappar mycket både axielt och radielt och det finns synliga skador på impeller bladet.

plasthattarna längst som sitter över spridarmunstycket är trasigt på några av spridarna

han påstår sig inte ha märkt av nå dåligt med turbon eller sett nå skador på impellerbladet eller att hattarna på spridarna var trasiga och vill inte göra nå rätt för sig.

resten av grejorna e jag jättenöjd med

resultat ja max 2/5 möjliga
Tomas B
b.tompa@gmail.com
073-7617836
pelko

Post by pelko »

Säljare RoDe.

5/5. Snabb och smidig affär. Mycket bra packat.
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Nemesis_turbo

Post by Nemesis_turbo »

säljare jag
köpare mikael_st

hel suverän snubbe att göra affär med kom övere4ns om pris och han satte in deg så nu ska jag riva ur maskineriet osv och skicak ned åt han 5/5 möjliga åt honom
Tomas B
b.tompa@gmail.com
073-7617836
Sator86

Post by Sator86 »

Säljare: RoDe

Satt in överenskommen summa på måndags natten, hans skickade Onsdag förmiddag, grejerna kom idag (måndag), Bussgods tog lite tid på sej..
Grymt bra packat å hur smidig som helst att göra affärer med!!
Hel nöjd!
E30 325 Cab blivande 328 Sugis
Nemesis_turbo

Post by Nemesis_turbo »

köpare : jag
säljare : Roobin

fick pris betalade i förskott efter 2 dagar var prylarna här helnöjd 5/5
Tomas B
b.tompa@gmail.com
073-7617836
Sjögren Racing

Post by Sjögren Racing »

Säljare: Highburg

Köpte ett par dörrsidor av Highburg.Gick smidigt trots att min betalning blev en dag för sen så höll han dom till mig.Och de skickades väl inpackade och va i mkt bättre skick än vad jag hade hoppats på:)

10/10 till Highburg.
balobas

Post by balobas »

Säljare: Jag
Köpare: Turbo-Folke

Sålde lite m42 prylar! Klanderfri affär enl mig!

5/5
Turbo_folke

Post by Turbo_folke »

balobas wrote:Säljare: Jag
Köpare: Turbo-Folke

Sålde lite m42 prylar! Klanderfri affär enl mig!

5/5

Hämta ut sakerna idag, såg bra ut.

5/5
Napstar

Post by Napstar »

Säljare: JMk Racing

satte in pengarna på hans konto samma dag och fick prylarna efter 3v o så visa de sig att det inte ens vart samma grejjer han annonserat.

Betyg: 1/3

1/3 = Inge bra, fick grejjerna men inte i det skick som lovades, skit seg på att skicka sakerna etc.

Men så är de väl när man e dumsnål o ska handla beggat :lol:
Rikard B

Post by Rikard B »

Köpare :jag
Säljare :Balobas

köpte mig ännu en uppsättning dimljus,affären va klockren och allt funka fint enligt min mening 5/5

/Rikard
Rikard Brodén
072-242 85 00
bmw 525 mpaket 03 såld
328 touring låg :) såld
e30 83 323a busbil såld
e21 låg :)såld
e34 m5
e28 m535 turbo
e30 M3
E9 -71
nicklasthoresson

Post by nicklasthoresson »

Nemesis_turbo wrote:säljare: TooNice
köpare:jag

dealen verkade duktigt bra ifrån början skulle köpa turbo adapterör spridare tryckrör lmm och ic till ett helt okej pris. bokade delarna och han la undan dem åt mig sedan förskottsbetalade jag och skickade ned fraktsedel

får hem grejorna och turbon glappar mycket både axielt och radielt och det finns synliga skador på impeller bladet.

plasthattarna längst som sitter över spridarmunstycket är trasigt på några av spridarna

han påstår sig inte ha märkt av nå dåligt med turbon eller sett nå skador på impellerbladet eller att hattarna på spridarna var trasiga och vill inte göra nå rätt för sig.

resten av grejorna e jag jättenöjd med

resultat ja max 2/5 möjliga

Har också problem med den här TooNice..

Jag sålde ett kardan som visade sig inte vara vad han sökte. Fine, han fick tillbaka pengarna och enligt överenskommelse så skulle han skicka tillbak kardanet så fort han fått pengarna så HAN kunde betala frakten tillbak.

pengarna insatt på hans konto, + att han inte skickar till bak kardanet

samma där en deal som brister.

nu har han både pengar och kardanet....
balobas

Post by balobas »

Säljare: Jag
Köpare: Rikard_B

Klanderfritt

5/5
Post Reply