Info om Säljare/Köpare
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
Zipen wrote:Säljare: Jag
Köpare: ippe
Skickade en bränslepump mot postförskott som var överenskommet. Dock hämtade han aldrig ut den trots att jag påmint honom X antal gånger! Riktigt dåligt!
Citat:
Att du skickar hela mot postförskott skulle uppskattas.
Du kan lita på mig!
0/5
Somsagt, fick aldrig veta att den anlänt hos ombudet som jag vanligvis får, dock ser jag nu att du har skrivit detta.
När den legat på stationen en vecka och jag skulle hämta ut pumpen var den returnerad. Istället för att fråga om fraktpengar av mig så går du med spikarna utåt och säger att du ska skriva om mig på forumet.
Bra där.
ippe wrote:Zipen wrote:Säljare: Jag
Köpare: ippe
Skickade en bränslepump mot postförskott som var överenskommet. Dock hämtade han aldrig ut den trots att jag påmint honom X antal gånger! Riktigt dåligt!
Citat:
Att du skickar hela mot postförskott skulle uppskattas.
Du kan lita på mig!
0/5
Somsagt, fick aldrig veta att den anlänt hos ombudet som jag vanligvis får, dock ser jag nu att du har skrivit detta.
När den legat på stationen en vecka och jag skulle hämta ut pumpen var den returnerad. Istället för att fråga om fraktpengar av mig så går du med spikarna utåt och säger att du ska skriva om mig på forumet.
Bra där.
Frågade i smset om fraktpengar...
Skrev till dig när den var skickad, när den hade anlänt och gett dig kolinummret så du kunde kola själv + att jag påminde dig ca 3 gånger.
JolleL wrote:Jag känner Ippe och tror inte att han skulle skita i att hämta ut något paket med flit iaf
Har snackat med bussgods, en person Åsa som lämnade ut paketen till Ippe inte ville ha det tredje paketet (mitt) att det var fel skickat.
Har även snackat med han om detta...
Paketen ligger 2 veckor på bussgods, detta skickades tillbaka efter 7 dagar.
Provar att lägga in det igen då.....
Köpare är jag på samtliga!
Säljare:
Kartunge: en smidig och snabb affär med en trevlig kille, + i kanten o fullt betyg
JWSE30: snabbt o enkelt, han kollade så det var enligt mina önskemål och sen var det klart på 0-tid, tack ska du ha!
ippe: funkade klockrent på alla sätt, inga konstigheter här heller
maxisch: klockren affär bara vi kom fram till att allt var som det skulle hehehe tack snälla (snart får jag väl betala för lagerkostnad ...jag fixar hämtningen snart!)
jorgen: det var snabba ryck, cash på kontot o grejerna var här med vändade post
PPF: alltid rätt grejer och en god service. tack för all hjälp och tack för att man kan handla grejerna hos er på "hemmaplan"
Alla affärer jag har gjort via ppf-s forum har varit snabba o smidiga!
TACK alla så länge
MVH Keda
Köpare är jag på samtliga!
Säljare:
Kartunge: en smidig och snabb affär med en trevlig kille, + i kanten o fullt betyg
JWSE30: snabbt o enkelt, han kollade så det var enligt mina önskemål och sen var det klart på 0-tid, tack ska du ha!
ippe: funkade klockrent på alla sätt, inga konstigheter här heller
maxisch: klockren affär bara vi kom fram till att allt var som det skulle hehehe tack snälla (snart får jag väl betala för lagerkostnad ...jag fixar hämtningen snart!)
jorgen: det var snabba ryck, cash på kontot o grejerna var här med vändade post
PPF: alltid rätt grejer och en god service. tack för all hjälp och tack för att man kan handla grejerna hos er på "hemmaplan"
Alla affärer jag har gjort via ppf-s forum har varit snabba o smidiga!
TACK alla så länge
MVH Keda
325 cab -94
320 i 2,7 turbo -88 såld
323 ia -85 skrot
325 cab -87 såld
full gas spar tid
320 i 2,7 turbo -88 såld
323 ia -85 skrot
325 cab -87 såld
full gas spar tid
Säljare: e30jocke
Köpare: Jag
Produkt: Diff fäste
Affär: strålande! en riktigt bra säljare trots många frågor och allmän jobbighet från mig så svarade han på alla frågor och skickade perfekta delar till mig
5/5, 10/10 allt super!
Rekomenderas verkligen, trevlig och bra kille detdär, tveka inte att handla av honom!
mvh
Köpare: Jag
Produkt: Diff fäste
Affär: strålande! en riktigt bra säljare trots många frågor och allmän jobbighet från mig så svarade han på alla frågor och skickade perfekta delar till mig
5/5, 10/10 allt super!
Rekomenderas verkligen, trevlig och bra kille detdär, tveka inte att handla av honom!
mvh
Säljare - Jag
Köpare - Chicago
Jag såg att Chicago behövde ett svänghjul till en M10 motor vilket jag har ett par stycken.
Man kan ju inte skicka ett svnghjul hursomhelst så det blev ett emballage av rang.
Tyvärr fick jag inte iväg paketet så snabbt som man kan förvänta sig av mig, av olika anledningar och det ber jag om ursäkt för.
När Chicago fått svänget betalade han mig direkt.
Kommunikationen från hans sida har varit kanon.
Kan bara rekommendera honom.
Själv får jag nog decimera mig i mina projekt och åtaganden så att jag hinner med allt.
Köpare - Chicago
Jag såg att Chicago behövde ett svänghjul till en M10 motor vilket jag har ett par stycken.
Man kan ju inte skicka ett svnghjul hursomhelst så det blev ett emballage av rang.
Tyvärr fick jag inte iväg paketet så snabbt som man kan förvänta sig av mig, av olika anledningar och det ber jag om ursäkt för.
När Chicago fått svänget betalade han mig direkt.
Kommunikationen från hans sida har varit kanon.
Kan bara rekommendera honom.
Själv får jag nog decimera mig i mina projekt och åtaganden så att jag hinner med allt.
Grr!
0706-419608
0706-419608
- Jag Heter Jimmy
- Lindgrennkpg
Säljare : jag
Köpare : jimpan
han sa att han skulle ha en ickevanos topp av mig en helt sprickfri. och han skulle hämta den det var garanterat han sa dag också..
Sen har tiden gått och jag glömt det lite smått så kom jag på det idag när det gått några veckor och ringde honom..
"ne jag har redan köpt en annan"
VARFÖR I HELVETTE SÄGER MAN INTE DET DÅ? skickar ett pm eller sms eller ringer eller vad fan som helst..
0/5
Köpare : jimpan
han sa att han skulle ha en ickevanos topp av mig en helt sprickfri. och han skulle hämta den det var garanterat han sa dag också..
Sen har tiden gått och jag glömt det lite smått så kom jag på det idag när det gått några veckor och ringde honom..
"ne jag har redan köpt en annan"
VARFÖR I HELVETTE SÄGER MAN INTE DET DÅ? skickar ett pm eller sms eller ringer eller vad fan som helst..
0/5
Johan Lindgren - 0763937586