Page 47 of 66
Posted: 17 Dec 2009, 20:00
by Bonje
Skapliga toppar!!
Samma klass som BMW:s S-motorer
Hoppas du blir befriad från otrevliga ras nästa säsång..
Posted: 17 Dec 2009, 22:19
by r.ivars
Andy_b wrote:jag ville mäst se ett eget insug för du bygger dom så jävla snyggt ärtan
poäng
Posted: 18 Dec 2009, 00:18
by Andy_b
r.ivars wrote:Andy_b wrote:jag ville mäst se ett eget insug för du bygger dom så jävla snyggt ärtan
poäng
fniss
Posted: 18 Dec 2009, 19:21
by Sikko
Hur är det tänkt med packningen? blir det mls eller copper ring????
Posted: 18 Dec 2009, 20:30
by Bmwandreas
Jag har 6-bult setup så då håller Cometic fint för 2000hk.
Posted: 19 Dec 2009, 10:55
by Sikko
smidigt. Är det stiftade överfall på den motorn? har du nån bild på det i såfall?
Posted: 19 Dec 2009, 17:08
by Bmwandreas
Japp billet överfall och stiftade. Har ingen bild tyvärr.
Posted: 19 Dec 2009, 19:20
by Grefven
det är så fint med alla options det finns till jänkare.
Posted: 20 Dec 2009, 22:35
by fredrick
Fattas bara en anmälan till birka nu då
Jag kan fixa lite el till lysena i mellandagarna...
Posted: 29 Dec 2009, 18:00
by Bmwandreas
Nu sitter motorn i. Håller på med grenrör nu...
Bilder kommer nog
Posted: 29 Dec 2009, 19:38
by klabbe.p
Bmwandreas wrote:Nu sitter motorn i. Håller på med grenrör nu...
Bilder kommer nog
Bilder kommer nog?? Klart de måste komma bilder
Posted: 29 Dec 2009, 23:13
by danneeee
Posted: 29 Dec 2009, 23:48
by jimpa
FAN VAD BALLT!! nu kommer bacillmobilen steka 7or varje dag...
mvh
Posted: 30 Dec 2009, 00:22
by HULTA
mycket fräänt
mvh
Posted: 30 Dec 2009, 00:31
by Fredriktak
Manlig bil. EN fråga, skulle denna motor funka "storleksmässigt" att köra i en E30 dvs utan turboaggregat? Som vass sugmotor, eller måste man kapa sönder karossen då? Mest nyfiken och kul att laborera med tanken.. Kanske blir för mycket vikt mot en vanlig 6:a?
Posted: 30 Dec 2009, 09:00
by Bmwandreas
Den passar nog rätt lätt. Och en alu väger som en bmw maskin..
Mvh
Posted: 30 Dec 2009, 10:11
by BRUZZE
så du fick hem bilen i snöstormen