Page 46 of 61
Posted: 13 Sep 2010, 17:05
by m_ellisson
CrazyVikingsRacing wrote:m_ellisson wrote:CrazyVikingsRacing wrote:Ja grattis till personbästa ! Vi trodde faktiskt att du skulle sätta 10:an igår med tanke på att du körde så bra första rundan.
Tackar
Ja om jag hade fått köra nån repa till så hade det kanske gått..Fan skulle kommit dit tidigare
Ja ska man lyckas i dragracing så kan man inte ligga och sova till middag
.
Jag var uppe med tuppen
Det var tanten som drog ut på hela förmiddagen!
Posted: 13 Sep 2010, 17:17
by CrazyVikingsRacing
m_ellisson wrote:CrazyVikingsRacing wrote:m_ellisson wrote:CrazyVikingsRacing wrote:Ja grattis till personbästa ! Vi trodde faktiskt att du skulle sätta 10:an igår med tanke på att du körde så bra första rundan.
Tackar
Ja om jag hade fått köra nån repa till så hade det kanske gått..Fan skulle kommit dit tidigare
Ja ska man lyckas i dragracing så kan man inte ligga och sova till middag
.
Jag var uppe med tuppen
Det var tanten som drog ut på hela förmiddagen!
Haha ja jag säger då detta
Dessa tanter, man klarar sig varken med dom eller utan dom
Posted: 14 Sep 2010, 22:16
by m_ellisson
Nu ska det börjas köpa dyra delar som ska pressas ner i denna bottendelen
Posted: 15 Sep 2010, 15:49
by Dawe_A
Posted: 15 Sep 2010, 17:40
by CrazyVikingsRacing
Då är ju frågan om det bli 2.8 eller 3,0 ?
Posted: 15 Sep 2010, 18:14
by m_ellisson
CrazyVikingsRacing wrote:Då är ju frågan om det bli 2.8 eller 3,0 ?
Jadet är den stora frågan....just nu hittar jag varken 2.8 lr 3 liters vevar!!! Är ju också något dyrare med 3 liter
Men mycket ballare
Posted: 15 Sep 2010, 18:19
by bmw_fredde
Jag har en 2,8 jag kanske ska sälja...
Posted: 15 Sep 2010, 19:39
by m_ellisson
bmw_fredde wrote:Jag har en 2,8 jag kanske ska sälja...
Du har pm
Posted: 15 Sep 2010, 19:42
by CrazyVikingsRacing
m_ellisson wrote:CrazyVikingsRacing wrote:Då är ju frågan om det bli 2.8 eller 3,0 ?
Jadet är den stora frågan....just nu hittar jag varken 2.8 lr 3 liters vevar!!! Är ju också något dyrare med 3 liter
Men mycket ballare
Jepp men bara det blir en smidd motor
. Men ska du byta kammar med ? Dom har ju en tendens att bli lite elakare då
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... highlight=
Posted: 16 Sep 2010, 21:57
by m_ellisson
CrazyVikingsRacing wrote:m_ellisson wrote:CrazyVikingsRacing wrote:Då är ju frågan om det bli 2.8 eller 3,0 ?
Jadet är den stora frågan....just nu hittar jag varken 2.8 lr 3 liters vevar!!! Är ju också något dyrare med 3 liter
Men mycket ballare
Jepp men bara det blir en smidd motor
. Men ska du byta kammar med ? Dom har ju en tendens att bli lite elakare då
http://server.pure-pf.com/phpBB/viewtop ... highlight=
Precis
Funderar på det, Ronnies kammar hade varit fina att ha
Posted: 16 Sep 2010, 22:38
by Dawe_A
3 liter är ballt
Ska du köra orginal ventiler?
Posted: 18 Sep 2010, 10:43
by m_ellisson
Dawe_A wrote:3 liter är ballt
Ska du köra orginal ventiler?
Vi får se
Posted: 18 Sep 2010, 11:02
by m_ellisson
Posted: 29 Sep 2010, 21:16
by m_ellisson
Har inte hänt så mycket här på senaste. Dealat med lite olika företag osv..
skruvat 318
Som nu är besiktigad blankt papper
Tyckte det var dags nu har bara varit körförbud sedans maj
och inte blivit stoppad en enda gång
Funderar lite på super snikturba 318 till vintern nu oxå
På fredag är det sesongsavslutningsträff/race med Big Mommas Club så då ska det köras E30 turbo sen blir det nog ev lite filmande med Jägenmark innan avställningen.
Posted: 30 Sep 2010, 01:08
by CrazyVikingsRacing
Då kanske man skulle ta sig till träffen så man kan ta den dära åkturen nu innan den ställs av
.
Posted: 30 Sep 2010, 16:43
by m_ellisson
CrazyVikingsRacing wrote:Då kanske man skulle ta sig till träffen så man kan ta den dära åkturen nu innan den ställs av
.
Haha javisst
Posted: 10 Oct 2010, 16:40
by m_ellisson
Var och vägde kärran igår!
Resultatet blev:
1108 kg (Tom tank), utan fet förare, dator o brandsläckare & full tank blir det ju 1163 kg.....
Fatso