Page 44 of 195
Posted: 01 May 2010, 16:59
by nicke.t
fan va skönt ljud i maskin. manlig effekt blev de oxo.kul.
Posted: 01 May 2010, 19:12
by m5micke
Så jävla cool bil. Grattis till den smått sannslösa effekten
Posted: 01 May 2010, 19:32
by ekish
Faller in i ledet av gratulationer, helt otroligt!
Sanslös effekt, hoppas du sätter några riktigt låga tider under året!
Posted: 01 May 2010, 19:42
by Bonje
Stort grattis! Härliga resultat som
du verkligen gjort dig förtjänt av!!
Hehe.. Motorn verkar älska laddtryck, blir ju helt jävla galen
Posted: 01 May 2010, 19:47
by bmw02touring
Det är bara att ta av sig hatten och bocka och buga. Riktigt frän maskin du fått ihop. Hoppas få se den på gatan vid något tillfälle, nu är den ju så diskret så Bosse Batong kommer ju aldrig att ens titta efter den.
Posted: 01 May 2010, 20:25
by kallevedlund
jimpa wrote:Sjöstrand wrote:vad blir det för koppling nu då?
Han har beställt en 8tums Leanderkoppling..
Fy fan, nu kan det gå ruskigt fort... Kanske ´snart blir dags att klassa in för competition!
Grattis till lovande effekt!
Posted: 01 May 2010, 23:55
by Doktorn
YYEEEAAHH!!
like it alot
Posted: 02 May 2010, 02:02
by r.ivars
kul med alla kommentarer.
Tyvärr är kopplingen ett skämt ifrån kobben mitt i atlanten.. Det jag skrev om att jag kommer köra som det är och kanske pilla lite i höst när all racing lugnat ner sig är planen..
Nysshemkommen ifrån ett streetrace mellan norrköping och nyköping... fydjävulen vad jag blev sugen på att köra..
Posted: 02 May 2010, 02:52
by mbma
tänkte också att det lät lite väl bra för att vara sant med en sådna koppling hehe.
men ska du nu vara fegis och köra på bara 992 häst får vi väl låta dig göra det
haha neh skämt oh sido heelt jävla grym maskin!! ser fram emot att se den live=)
hoppas det går lika bra detta år som förra (:
Posted: 02 May 2010, 03:02
by Rayman
Grom effekt gratulerar! M50 is the shit
Posted: 02 May 2010, 05:33
by Nicke Blom
Fyfan va härligt!
kul!
Posted: 02 May 2010, 06:41
by Svintoleffe
bara en fråga, finns det inte risk att kopplingen nte orkar me när du får bättre fäste sen, den kanske brinner upp vid första körningen.
För övrigt riktigt grym makin lär jag säga.
Posted: 02 May 2010, 10:31
by Snekast
Tyckte allt jag såg dig!
Kul att maskinen levererar bra med mos, 3liter är ju grymt!
Lycka till i sommar!
Posted: 02 May 2010, 10:43
by r.ivars
nån som har några bra tips ifall det är krysskilen som gått ?
första värmaren och skiten går av känns ju sådär... Tippar på den själv eftersom den låter som att tändningen är backad typ 50 grader när den nästan går igång..
+ att larsson hade problem på sin s38 när han körde varvpellen...
och connypott hade samma symptom på sin m50 när hans krysskil gått av.....
lite bitter faktiskt, för promodvärmare var det coolaste jag provat... Äh, ska ut i garaget och kika, har man supertur kanske han bara surat ner sig... Men, det kändes som han gick rent men med tändning helt åt skogen den gången han gick igång lite...
Posted: 02 May 2010, 11:49
by Pimplaren
Min hade backat kanske 1cm nere på veven när kilen gick av, den startade men var helt orkeslös..
När jag lyfte av toppen (trodde det var packningen) så såg jag att kolvarva inte stod i topp...... fast svängningsdämparen stod på OT
Knyllkil
Posted: 02 May 2010, 13:32
by AGsTony
Grattis till grym effekt o fet bil.
Manligt
MVH:
Tony
Posted: 02 May 2010, 14:37
by Bäckis
Kilen är inget bekymmer alls på M50 om man momentdragit på mothåll. Var inte med så jag såg inte hur ni gjorde när ni monterade dit den här på plats i bänken?