Page 44 of 44
Posted: 31 Aug 2009, 19:48
by pelko
Enda anledningen är att försöka tjäna några kronor på det. Kopiorna kommer finnas kvar på min bil.
Mvh
Posted: 31 Aug 2009, 20:01
by Grefven
ok, då du har dubbla uppsättningar då?
Posted: 31 Aug 2009, 20:04
by pelko
Nej, säljer de jag har och tar hem nya till mig om någon är intresserad. Inget måste att sälja mao.
Mvh
Posted: 31 Aug 2009, 20:09
by Grefven
OK. Nu är jag med.
Posted: 31 Aug 2009, 20:54
by paytax
pelko wrote:Utan att vinkla saken åt massa håll; BBS LM är fälgar många vill ha på sina E30s. Jag själv vet att det är ovanligt och skulle tycka det var tråkigt om det satt på var tredje E30 därför att man själv bara blir en i mängden och inte har något unikt.
Ni kan diskutera fälgarna och var de är köpa om ni vill men skippa det i min tråd i så fall.
Mvh
Men om du inte vill vara en i mängden köp orginal då
, då vet du ju att du är relativt ensam iaf synd att dom är DYRA bara(inge illa menat)
Posted: 31 Aug 2009, 20:58
by Grefven
original finns väl inte i 4*100 heller.
Posted: 31 Aug 2009, 21:03
by pelko
Skrevs något på Rejsa om att 4x100 fanns till Mini Cooper iallafall.
Skitsamma, nu räcker fälgsnacket.
Mvh
Posted: 04 Sep 2009, 00:13
by Franzén
När tar vi tag i verksamheterna igen da?
Posted: 04 Sep 2009, 13:18
by pelko
När alla miljoner saker runt omkring fixar sig först, som vanligt
Mvh
Posted: 09 Sep 2009, 09:23
by DRIVEN
pelko wrote:Låter väldigt vettigt med wire. Då kan man göra enkla lösningar för att haka av och på wiren, om man vill det.
Mvh
Mitt tips!!
använd grova läderremmar... "sviktar" lite och skonar infästningar och övriga detaljer.. (har provat alla varianter..
)
\matz
Posted: 04 Jan 2010, 03:06
by pelko
Det har varit tyst länge här och det har det funnits en anledning till.
Bilen har nämligen, tyvärr, sålts idag. Jag tog beslutet efter att ha insett att jag inte tänker skruva mer än jag måste, ser ingen glädje i det längre. Köra är det jag gillar och för att inte ta död på hela hobbyn så får det bli småsaker att göra på M3an och sedan bara köra. Om jag till kommande höst köper en färdig bil återstår att se men det vore något jag hade velat göra. En frän BMW med överladdning...
Tycker det är sjukt tråkigt att sälja bilen utan att vara komplett men det har känts rätt under en längre tid så att så fick det bli.
Vill ändå tacka alla de som hjälpt mig under tiden jag hade bilen, ingen nämnd ingen glömd men Franzén och Specialsvarv som gjorde grovjobbet på karossen och sedan även Chrille och Dennis på JR som lackade bilen och gjorde ett otroligt jobb. Det är tyngre att sälja med den hjälp man fått än om man hade varit helt själv men jag hoppas där finns förståelse
Jag tror bilen kommer bli riktigt bra när den blir klar hos den nya ägaren, hur den kommer se ut sen återstår att se.
Så, utan att börja grina så får detta inlägg bli mitt sista informativa i denna tråd!
Mvh
Posted: 04 Jan 2010, 18:23
by Se88e_k
blev den såld till en i halmstad? tyckte att jag såg den på släpet me volvon
Posted: 04 Jan 2010, 18:24
by pelko
Ner till Skåne gick den iaf, vekar vara många som sett den.
Mvh
Posted: 04 Jan 2010, 18:37
by jimpa_jimmie
jag var inne i halmstad å käkade på hem vägen :p
Re: Pelko - BMW 327 turbo. SÅLD.
Posted: 05 Jun 2011, 10:59
by Snutten_00
Fan bre . Satt och läste i flera timmar så att i slutet skulle stå att du har sålt bilen ...
Re: Pelko - BMW 327 turbo. SÅLD.
Posted: 05 Jun 2011, 17:12
by pelko
Så är det. Hade gärna köpt tillbaka den