Page 44 of 47

Posted: 09 Jan 2011, 11:02
by m3gtfigge
bmw_fredde wrote:Du vågar aldrig å kapa :lol:


Här har du beviset :shock:

Image

Image

Posted: 09 Jan 2011, 11:12
by s2_i_e30
:shock:

Posted: 09 Jan 2011, 11:15
by m3gtfigge
Fuck vad trångt det blir... Kommer vara flint innan jag är klar med detta!

Posted: 09 Jan 2011, 11:27
by Ondketchup
Hahaha Grym

/Johan

Posted: 09 Jan 2011, 11:30
by Doktorn
asfränt!! vilken bil säger jag bara.. herregud vilken bil!

Posted: 09 Jan 2011, 11:50
by s2_i_e30
du vet att turbon får plats där nere uttan att kapa något i karossen va. hoppas de blir minst 1000 whp då ska ja nog med bytta kammar och en billet här me..vågat att kapa i en så fin bil :)

Posted: 09 Jan 2011, 12:12
by m3gtfigge
s2_i_e30 wrote:du vet att turbon får plats där nere uttan att kapa något i karossen va. hoppas de blir minst 1000 whp då ska ja nog med bytta kammar och en billet här me..vågat att kapa i en så fin bil :)


Jag vet att den får plats där nere :D Men det är snyggare att se monstret lite mer och slippa oljepump till returen och sån skit.

Posted: 09 Jan 2011, 12:15
by Dawe_A
Denna kommer bli fruktansvärt galen!

En annan ville också ha toppmonterat men med tanke på att jag vill åka bes på gata så är inte turbon det första länsman ser om någon halvt okunnig skulle kolla under huven :D.


Är du hundra på att det inte går att köra fritt fall på oljeretur med ditt gamla grenrör om man leder in det längst ner i tråget?

Som sagt, galet!

Posted: 09 Jan 2011, 12:24
by m3gtfigge
Dawe_A wrote:Denna kommer bli fruktansvärt galen!

En annan ville också ha toppmonterat men med tanke på att jag vill åka bes på gata så är inte turbon det första länsman ser om någon halvt okunnig skulle kolla under huven :D.


Är du hundra på att det inte går att köra fritt fall på oljeretur med ditt gamla grenrör om man leder in det längst ner i tråget?

Som sagt, galet!


Japp! det går inte tyvärr, jag har provat det...

Posted: 09 Jan 2011, 12:28
by s2_i_e30
blir skoj att se hur den beter sig. org kammarna ska ju tydligen inte va någon höjdare med turbo.. har en vanlig 76a och den är seg som tjära.

Posted: 09 Jan 2011, 14:17
by balobas
:D Men det är snyggare. [/quote]

haha helt rätt!

Posted: 09 Jan 2011, 15:01
by jimpa
härligt ska bli skoj att se vad den levererar :twisted:



mvh

Re: Mean Green Machine sönderkapad!

Posted: 23 Mar 2011, 15:26
by m3gtfigge
Här kommer lite nya bilder på grenrör och downpipen.

Image

Image

Image

Image

Image

Re: Mean Green Machine nytt grenrörs bygge.

Posted: 24 Mar 2011, 09:02
by Falck
här ska de plockas ut effekt :D

Re: Mean Green Machine nytt grenrörs bygge.

Posted: 24 Mar 2011, 13:25
by Snurrbo
Sjukt fett bygge detta.

Hade det inte varit lite mer utmanning att bygga undermonterat/nermonterad turbo :wink: :P

Re: Mean Green Machine nytt grenrörs bygge.

Posted: 24 Mar 2011, 14:39
by m3gtfigge
Snurrbo wrote:Sjukt fett bygge detta.

Hade det inte varit lite mer utmanning att bygga undermonterat/nermonterad turbo :wink: :P


:D Skulle inte tro det...Har fått kapa sönder halva bilen för att allt ska få plats men det blir nog bra när det blir klart :wink:

Re: Mean Green Machine nytt grenrörs bygge.

Posted: 24 Mar 2011, 14:52
by TreLingon
Ser lika bra ut som vanligt..

Har du den klar till Mantorp som förra året så kommer jag och snackar skit igen och kollar in pärlan :)