Page 41 of 110
Posted: 27 Jun 2006, 19:14
by Chrille
Storleken har väll mindre betydelse, det är väl hur man anväder den som räknas.
Posted: 27 Jun 2006, 23:21
by Ticco
Chrille wrote:Storleken har väll mindre betydelse, det är väl hur man anväder den som räknas.
Hm...
Tror du verkligen det själv
Posted: 28 Jun 2006, 08:53
by Chrille
Det finns väl stora avgashus som är mindre effektiva och små avgashus som är väldigt effektiva?
Posted: 28 Jun 2006, 09:56
by Fido85
Bmwandreas wrote:Ja det passar på den.
kan du fixa ett åt mig? så tar jag den på samma gång ni får hem kammarna åt mig
Posted: 28 Jun 2006, 09:58
by Fido85
Chrille wrote:Det finns väl stora avgashus som är mindre effektiva och små avgashus som är väldigt effektiva?
desto större avgashus så får du ut maxeffekten ur turbon och med mindre inte lika mkt men laddtrycket fortare
Posted: 28 Jun 2006, 10:02
by Bmwandreas
Allt är en balansfråga.
Har beställt hem 5st värmeskydd nu...
Posted: 28 Jun 2006, 11:43
by Fido85
Bmwandreas wrote:Allt är en balansfråga.
Har beställt hem 5st värmeskydd nu...
Suuuper
Posted: 29 Jun 2006, 12:47
by Myrhaugbmw
hvor tidlig starter turboen å lade på motoren din?
Posted: 29 Jun 2006, 12:47
by Myrhaugbmw
hvor tidlig starter turboen å lade på motoren din?
Posted: 29 Jun 2006, 12:48
by Myrhaugbmw
hvor tidlig starter turboen å lade på motoren din?
Posted: 29 Jun 2006, 12:55
by Bmwandreas
2000 rpm har jag 0.3 bar.
3000-3500 rpm är det fullt .
Posted: 13 Jul 2006, 16:33
by m5micke
Riktigt snygg bil du har Andreas. Du kan inte heller ha hittat en finare motor att bygga på.
Har du fått inspirationen till detta bygge via "Maxbeemer" i USA. Din är otroligt lik deras.
Posted: 13 Jul 2006, 16:36
by m5micke
Fan hände nu då. Jag o datorer
Posted: 13 Jul 2006, 18:29
by Bmwandreas
Vad är Maxbeemer? Hemsida?
Posted: 13 Jul 2006, 18:57
by Webbie
Regner med at han mener
www.maxbimmer.com men kan ikke si at jeg har sett noen bil der som ligner mye
Posted: 13 Jul 2006, 19:19
by m5micke
Posted: 13 Jul 2006, 19:24
by m5micke