e30 325 touring snart turbo. mål strax under 300hk
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
-
kjolpacketet sålt. fälgarna troligen sålda te en lycklig jävel här på ppf oljetråget ska iväg o svetsas för oljeretur när man kommer hem från semestern o sen i med motorn..
syns i helgen igen då pelko, btw så behöver jag några smådelar jag tror du har hemma men de kan vi fixa då
mvh//marcus
syns i helgen igen då pelko, btw så behöver jag några smådelar jag tror du har hemma men de kan vi fixa då
mvh//marcus
kan nås på: 0704786284
-
-
-
- silverryggen
-
-
silverryggen wrote:Nu kan the master of maniacs lägga till
lite mer speedparts i samlingen.
vi ses till helgen.
mvh
hehe såg nu att man bara ser 4 spridare men bara så alla vet, de är 6 st kör fortfarande m20b25..
o btw silverryggen, kan ju ta den turbon närmast kameran hahaha skoja bara men ser ju helt klart manligare ut
-
vissa folk är bra roliga.. fick svar på annonsen på blocket om fälgarna. han säger: du får 5k om jag hämtar dom.. svarar: har redan en köpare så tyvärr är dom inte till salu längre.. nu fick jag ett mail från en annan person som jag tror är samma o säger: du får 5500kr då? bättre så?
ja svara nyss om du ger mig 20k så är dom dina annars går dom till rättmäktige köparen får se vad han säger
ja svara nyss om du ger mig 20k så är dom dina annars går dom till rättmäktige köparen får se vad han säger
-
vad mer behöver man göra än o byta te ännu större spridare när man vill tanka e85 i bilfan? soppapumparna tror jag räcker lr vad tror du silverryggen? hem från semestern imorn o då blir de te o dricka några öl sen på torsdag ut till bilen o hämta fälgarna o kjolpacketet som får nya lyckliga ägare! sen är turbon, spridarna, soppapumparna o lite annat påväg hem.. ska även in på "the one" (biltema) o köpa MKT!! hotpaint o sen även lite rördelar till avgassystemet.. funderar på 3" på direkten så man slipper bygga om till nästa år.. kanske bara strypa ner de till en 2,5" burk på slutet..
söker malpassi progresiv om någon har.
sen även lite slangar ska inhandlas när pengarna kommer in för leksakerna som ska skickas när man kommit hem. även koppling är tanken. inte så mkt mer man behöver nu för stunden tror jag allt..
fråga om mls o arp!!! funkar de o ha på om man inte gör någo annat med motorn än planar toppen? vill iaf kompsänka fasten jag vet att de inte behövs då man kanske fått tag på de billigt,om inte de ska säljas vidare vill säga. tack för inatt nu ska jag ut o byta olja på en opel 1,2:a... kl 01:38... MANLIGT VÄRRE!!!!!!
söker malpassi progresiv om någon har.
sen även lite slangar ska inhandlas när pengarna kommer in för leksakerna som ska skickas när man kommit hem. även koppling är tanken. inte så mkt mer man behöver nu för stunden tror jag allt..
fråga om mls o arp!!! funkar de o ha på om man inte gör någo annat med motorn än planar toppen? vill iaf kompsänka fasten jag vet att de inte behövs då man kanske fått tag på de billigt,om inte de ska säljas vidare vill säga. tack för inatt nu ska jag ut o byta olja på en opel 1,2:a... kl 01:38... MANLIGT VÄRRE!!!!!!