Känns lite som att vi snubblade på mållinjen då vårt mål var att få 1000 häst. men som matte skrev här innan, maskin tvärvägrade lämna mer. Vi testade allt vi kunde komma på. gissningen ligger på att intercoolern inte flödade tillräckligt då insugstempen stack ordentligt.maxeffekten lämnade den på 1,6-1,7 bar och när vi höjde fick den snarare mindre.. så nästa mappning som blir någon gång efter emmaboda ska där sitta ny ic på plats !
Men jag är iaf toknöjd ! fan vilket jävla monster till att gå !
någon dag innan så kom jag fram till att jag inte hann få alla grejer till soppasystemet...Så fick bli en nödlösning, dit med en fuelrail med 4st 044 från den lokala handlaren koenigsegg så ska den nog få sås så att det räcker !

WGn byggdes in.. och öppnades sedan upp igen

Dynotajm !!
Bilen hade en tendens till att vilja spinna i rullarna hur mkt vi än spände ner den, det löste vi med ett par liftare !

Det blev 3st olika laddtryck att välja mellan när man kör.
0,8 bar och 666hk ??nm
1,3 bar och 795hk ??nm
1,7 bar och 960hk/1008nm
perfekta bruksegenskaper på den sista....

S50n får sjunga ut !

det var dem bilderna jag hann ta under tiden... Vill passa på att tacka grabbarna som var med nere vid mappningen, ni är grymma !
nu väntar vi på att jespersson ska lägga brazzers surfandet åt sidan och göra en film från dagen