BILLIG M3 E46 6vxl låda

Sälj dina trimdelar

Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast

fredrick

Re: BILLIG M3 E46 6vxl låda

Post by fredrick »

Har det funnits något nummer? Går att spåra till IMEI numret, och ibland har dom varit dumma nog att använda samma telefon med annat kort.
Mitsubishi EVO III projekt
piddan

Post by piddan »

[quote="TED"]Ni som känner er trygga med Swedbank och deras överföringstid...
Dom här bedragarna är mytomaner och super manipulativa och tar sig gärna tid att ringa och beklaga sig i några dagar att de missade sändningstid etc. Och skickar gratis med en väns lastbil osv och innan du reagerat har dessa 4 dagar redan gått och de har sålt samma vara till flera personer.

BRA ÄR ATT ALLA SKRIVER I ANNONSEN NÄR NI BETALT/KÖPT EN VARA SÅ ANDRA VET!

Dessa ringer gärna på köpes annonser oxå, det råkade jag ut för här på forumet för några år sedan då jag ville köpa ett M5 3,6 block. Pröjsade 4000:- i förskott till Swedbank. Bedragarnas favorit bank.

Ska se om jag har kvar nån info nånstans.
Minns att namnet på mottagaren (det han uppgav) var nästan identiskt med kontohavaren.

Hade annat att stå i just vid denna tidpunkt och tyvärr fanns ingen tid att lägga på detta just då.

Hoppas ni får tag i denna horunge och att ni hänger ut honom.

Mvh Ted[/quo

i just detta fallet har swedbank varit räddningen! då dem haft problem med btcx ...jag fick tillbaka mina pengar av swedbank.! banken vi betalat till är länsförsäkringar som är värdelösa att ha med o göra...
// P
Projekt: E46 m3 s65
piddan

Post by piddan »

fredrick wrote:Har det funnits något nummer? Går att spåra till IMEI numret, och ibland har dom varit dumma nog att använda samma telefon med annat kort.
jag fick ett nr men de går till någon i umeå som inte svarar på varken sms eller samtal så jag tror inte det är till bedragaren. så dum är han/hon nog inte.
// P
Projekt: E46 m3 s65
Mhoose

Post by Mhoose »

Fan ja som säljer/köper mycket här på ppf. Kan man inte införa nå rate system för användarna? Typ att man kan gå in på användarna och se hur många bra säkra affärer man gjort eller hur pålitlig man är som säljare? Här aldrig haft problem med någon här på ppf än.
Post Reply