PPF Turbo touring.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Bäckis wrote:Lagat lite rost, svetsat i nytt skuffgolv och lagt igen tankluckan idag.
Stoffe har spacklat lite mer, så lack i helgen känns givet.
Det blev en Tremec TKO600RR och en 3 skivig Sachs 1480Nm koppling också. Kommer lägga den på hyllan tills ZF:en ger sig, och gör den inte det så har jag ju fina grejor ligger iaf
Va det inte du som sa att en flerskivig inte var nått att ha??
-
Bäckis wrote:Lagat lite rost, svetsat i nytt skuffgolv och lagt igen tankluckan idag.
Stoffe har spacklat lite mer, så lack i helgen känns givet.
Det blev en Tremec TKO600RR och en 3 skivig Sachs 1480Nm koppling också. Kommer lägga den på hyllan tills ZF:en ger sig, och gör den inte det så har jag ju fina grejor ligger iaf
Ja jag undra hur länge det skulle dröja innan den lådan hamna hos dig
E30 318is Isbilen 12.44/181km best topspeed 181km såld!!
E30 320 Silvermissilen 10.36/239km best topspeed 241km såld!!
Rille 0046-706569535
E30 320 Silvermissilen 10.36/239km best topspeed 241km såld!!
Rille 0046-706569535
Nu har Stoffe just dragit. Vi har jobbat hela dagen och nu ligger slipgrunden på och torkar tills imorgon.
Ser ut att bli helt slät och fin i plåten nu!
Har även plockat ihop min topp och monterat ihop den med bottendelen, så insug och grenrör så är den klar.
Även mina nya drivaxlar blev ihopplockade idag, så bakvagnen blir kanske komplett imorgon.
Lack på lördag!
Ser ut att bli helt slät och fin i plåten nu!
Har även plockat ihop min topp och monterat ihop den med bottendelen, så insug och grenrör så är den klar.
Även mina nya drivaxlar blev ihopplockade idag, så bakvagnen blir kanske komplett imorgon.
Lack på lördag!
- Kim Frederiksen
peppe wrote:Bäckis jag tror du är sämst då det gäller att bjuda på bilder. BJUUUUD nu.
jag också!! BILDER NU!!!
buy it, turbo it, streetrace it, wreck it, fix it, race it!
------------------------------------------------
Kim2770@gmail.com - Köpenhamn!! ...saknar malmö..
------------------------------------------------
Kim2770@gmail.com - Köpenhamn!! ...saknar malmö..