Monte Carlo Topdoorslammer. Världens snabbaste LSX!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Bmwandreas
- Moderator
- Posts: 10788
- Joined: 20 Nov 2005, 17:49
- Location: Avesta
Kolla denna lista: http://www.planetlsx.com/vehicles/10..._All_Time_/147
9:onde plats i världen med gammelkärran
9:onde plats i världen med gammelkärran
[quote="Bmwandreas"]Kolla denna lista: http://www.planetlsx.com/vehicles/10..._All_Time_/147
9:onde plats i världen med gammelkärran [/quote
Grattis! Måste kännas fint.
/ Mvh
9:onde plats i världen med gammelkärran [/quote
Grattis! Måste kännas fint.
/ Mvh
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
- Bmwandreas
- Moderator
- Posts: 10788
- Joined: 20 Nov 2005, 17:49
- Location: Avesta
-
- Posts: 33
- Joined: 13 Sep 2009, 09:36
RickardP wrote:Delad 8:a till och med
Du hade låg sluthastighet mot övriga, måste tyda på bra chassi/grepp men för lite effekt Hehe
är juh lite skillnad på 33x16" slicks med 10.5" och 315/275 Drag radialer
i Outlaw 10.5 och Dragradial klasserna är det uteslutande turbobilar.
Chevelle 1972 med 454 LS7
Mustang GT 2007
Mustang 1970 466 å kompressor
volvo 242 -75
Saab 9-3 -98
Mustang GT 2007
Mustang 1970 466 å kompressor
volvo 242 -75
Saab 9-3 -98
- Bmwandreas
- Moderator
- Posts: 10788
- Joined: 20 Nov 2005, 17:49
- Location: Avesta
- Bmwandreas
- Moderator
- Posts: 10788
- Joined: 20 Nov 2005, 17:49
- Location: Avesta
- Bmwandreas
- Moderator
- Posts: 10788
- Joined: 20 Nov 2005, 17:49
- Location: Avesta
Nu är iaf ett paket på väg hem med lite nya motordelar...
Jag byter lager när ändå motorn är isär. Ny melling oljepump som flödar mer och en ATI dämpare.
MLS topplockspackningarna hade läckt lite så nu kommer jag montera våran nya cooperpackning till LS med skärkantsringar.
Topparna har blivit renoverade då de läkt pga ocentrerad mira. Kul när man köper nya dyra toppar:(
Jag byter lager när ändå motorn är isär. Ny melling oljepump som flödar mer och en ATI dämpare.
MLS topplockspackningarna hade läckt lite så nu kommer jag montera våran nya cooperpackning till LS med skärkantsringar.
Topparna har blivit renoverade då de läkt pga ocentrerad mira. Kul när man köper nya dyra toppar:(