Candy´s E39 Turbo
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Idag har det blivit lite ihopskruvning och rengöring av motorummet men när jag skulle hänga upp framvagnsbryggan så är den krokig, det var inget man kunde se när man tittade på den lös men när den skulle på plats så felar hålen på ena sidan med 10mm:(
Så nu är man på jakt efter en till.
Vart så less så jag gav mig för idag, men lite bilder kan jag bjuda på allfall.
Så nu är man på jakt efter en till.
Vart så less så jag gav mig för idag, men lite bilder kan jag bjuda på allfall.
Var på lite bättre humör idag så jag kunde forsätta plocka på lite grejor, bagaget är nästan ihopsatt helt förutom några sidopaneler som behövde lite tvätt.
Hjulhusen bak är klara mer än så kunde jag inte göra idag så sothoran(brukisen) fick lite kärlek istället.
Här stannade jag upp ett tag och funderade vad man håller på med egentligen, skrubba innersärmarna och insidan oxå natuligtvis!! tur att ingen normal männinska ser en:D
Hjulhusen bak är klara mer än så kunde jag inte göra idag så sothoran(brukisen) fick lite kärlek istället.
Här stannade jag upp ett tag och funderade vad man håller på med egentligen, skrubba innersärmarna och insidan oxå natuligtvis!! tur att ingen normal männinska ser en:D
Hehe coolt blir detta! sen lite fetare fälgar så är du hemma:)
Ska upp i dina trakter imorgon! vet dock inte vart än =)
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Spännande att veta vart man ska men ändå inte:)Pimplaren wrote:Hehe coolt blir detta! sen lite fetare fälgar så är du hemma:)
Självklart blir det feta fälgar bara man kunde bestämma sig för en modell, finns för många att välja på blir förmodligen 18" lr 19" kanske till och med 18 fram och 19 bak huvudsaken är att dom är breda!
- Jonas_Linder
Ja för engångs skulle verka det svenska postverket ha gjort rätt blev lite förvånad, men det går alltid fortare att få grejjor som kommer norrifrån av nån andledning.Jonas_Linder wrote:Ser bra ut det här=) Kul att folk börjar bygga E39
Posten var ju snabb med balken om du fick den igår.
Tror inte det går via det svarta hålet i Ånge nämligen:)