Tackm_ellisson wrote:Fina fälgar det där
Sjögrens lite lackbilder.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Sjögren Racing
- Sjögren Racing
Har kollat idag hur mkt fälgarna breddar på bilen. Ska nog gå på iom att jag vek upp kanterna bak och knackade ut dom när jag lackade om bilen för typ 4år sen.
Har börjat att riva bilen idag. Måste få ordning på min bakvagn som bussningarna har glappat på i typ 3år nu. Och det är toe-in bak på båda sidor.
Målet är att få ihop den med ny lack, nyrenoverad bakvagn och annan inredning till EDPS Emmaboda 2011.
Har börjat att riva bilen idag. Måste få ordning på min bakvagn som bussningarna har glappat på i typ 3år nu. Och det är toe-in bak på båda sidor.
Målet är att få ihop den med ny lack, nyrenoverad bakvagn och annan inredning till EDPS Emmaboda 2011.
076-0308240
- Sjögren Racing
Har inte sett ditt inlägg förrens idag.Grefven wrote:Du som har ball inredning måste ju flocka panelen/mittkonsollen.
Ligger en flockad bräda hemma redan,men jag har ju en masas gråa plastpaneler och vill ha svart inredning,går det att flocka gråa prylar(samma inredning som turken) så att det blir helt svart eller måste jag skaffa svarta detaljer innan?
076-0308240
- Sjögren Racing
Har rivit bilen lite nu..
Det är egentligen ren idioti att lägga ner så mkt tid/pengar på en 320 från -93.
Sugen på att elda upp bilen ibland men och andra sidan är det ens livsverk.
Motor skiter jag i för tillfället.Går ju att åka på sladd iaf.
Beställde en massa prylar till bakvagnen igår..råkade bli mkt mer än vad jag hade tänkt mig.
Ska lägga ut mina gamla 19" på annons med.Vet att det är ett olagligt däck (ej diff ) 2 vettiga kumho fram och ett nästan nytt tjing-tjong däck på.
Diverse stanskott och skit på fälgarna.Vad kan man få?
Det är egentligen ren idioti att lägga ner så mkt tid/pengar på en 320 från -93.
Sugen på att elda upp bilen ibland men och andra sidan är det ens livsverk.
Motor skiter jag i för tillfället.Går ju att åka på sladd iaf.
Beställde en massa prylar till bakvagnen igår..råkade bli mkt mer än vad jag hade tänkt mig.
Ska lägga ut mina gamla 19" på annons med.Vet att det är ett olagligt däck (ej diff ) 2 vettiga kumho fram och ett nästan nytt tjing-tjong däck på.
Diverse stanskott och skit på fälgarna.Vad kan man få?
076-0308240
Det går att flocka så att allt blir svart. Det är heltäckande.Sjögren Racing wrote:Har inte sett ditt inlägg förrens idag.Grefven wrote:Du som har ball inredning måste ju flocka panelen/mittkonsollen.
Ligger en flockad bräda hemma redan,men jag har ju en masas gråa plastpaneler och vill ha svart inredning,går det att flocka gråa prylar(samma inredning som turken) så att det blir helt svart eller måste jag skaffa svarta detaljer innan?
- Sjögren Racing
Grefven wrote:Det går att flocka så att allt blir svart. Det är heltäckande.Sjögren Racing wrote:Har inte sett ditt inlägg förrens idag.Grefven wrote:Du som har ball inredning måste ju flocka panelen/mittkonsollen.
Så som jag har letat efter svart inredning!
076-0308240
- Sjögren Racing
- Sjögren Racing
- Sjögren Racing
Min bil har gått 22K mil så det är mkt att göra innan den är som en ny bil..
Men iom att jag ska riva bakvagnen så va det ju lika bra att ta ALLA bussningar,leder,stag.
Och det blir ju extra kul att montera ihop det med nya orginalbultar och muttrar när det är en nylackad bakvagn.
Frågan är om bilen är klar till sommaren 2011,börjar spåra ur lite...
Men iom att jag ska riva bakvagnen så va det ju lika bra att ta ALLA bussningar,leder,stag.
Och det blir ju extra kul att montera ihop det med nya orginalbultar och muttrar när det är en nylackad bakvagn.
Frågan är om bilen är klar till sommaren 2011,börjar spåra ur lite...
076-0308240
- Sjögren Racing
- Sjögren Racing
- Sjögren Racing
- Sjögren Racing