Page 5 of 24
Posted: 14 Feb 2006, 17:12
by mr.jet
ner kommer man alltid
Posted: 15 Feb 2006, 22:13
by DelJoJJo
mattisE30tk wrote:OH vad man länktar till våren så man kan misshandla bilen lite igen..
Det ryker bättre när man vrider av motorfästet så motorn vrider upp sig så kompressorhjulet skär hål i vatten slangen
Fast titta jag är lika glad för det
Hmm, därför de e gummirester på första spåret på hjulet då kanske? =)
Posted: 15 Feb 2006, 22:39
by STRANGLED
mattisE30tk wrote:OH vad man länktar till våren så man kan misshandla bilen lite igen..
Det ryker bättre när man vrider av motorfästet så motorn vrider upp sig så kompressorhjulet skär hål i vatten slangen
Fast titta jag är lika glad för det
hehe fy satan vad underbart...
Posted: 15 Feb 2006, 22:44
by Franke
mattisE30tk wrote:Så nu har jag fått medelande från bäckis att toppen är så gott som klar förutom att Billet vipporna ska i
Vart mycke gjort å fina bitar i
Portning och modifiering förbränningsrum
Mira:
Svetsning och planing:
Ventilfjädrar, dubbla:
Aluminium retainers:
Turbokamaxel:
Ställbart kamdrev:
Vipparmar billet:
Ventiltätningar:
Hur mycket går kalaset på ?
Posted: 15 Feb 2006, 23:02
by Tysken
Jag har samma spec. på min topp förutom billet vippor, men nya orginal och den kostade 19000 att bygga....
Posted: 20 Mar 2006, 19:31
by KKR-Rille
Mm va mycket godis!
bilen din blir grym när den blir klar, bara godsaker så långt ögat når, du snikar inte mycket, ska de va, så ska de
vi syns väl i norge igen antar jag Mvh Rille
Posted: 20 Mar 2006, 21:55
by Tysken
Fan Emil var mycket snyggare på bild nr 2
Posted: 22 Mar 2006, 14:19
by M_power86
`håller ni på med bilen under nike?skulle vara roligt att få se lite live isåfall! lycka till med bygget!
ställ bilen på pallbocka
Posted: 22 Mar 2006, 15:16
by e30
Mattis, ställ bilen på pallbockar utanför dig så tar vi ner bakvagnen i mitt garage, de går ju fort o fixa iordning den
Mvh