Posted: 14 Feb 2006, 17:12
ner kommer man alltid 

Hmm, därför de e gummirester på första spåret på hjulet då kanske? =)mattisE30tk wrote:OH vad man länktar till våren så man kan misshandla bilen lite igen..
Det ryker bättre när man vrider av motorfästet så motorn vrider upp sig så kompressorhjulet skär hål i vatten slangen![]()
Fast titta jag är lika glad för det![]()
mattisE30tk wrote:OH vad man länktar till våren så man kan misshandla bilen lite igen..
Det ryker bättre när man vrider av motorfästet så motorn vrider upp sig så kompressorhjulet skär hål i vatten slangen![]()
Fast titta jag är lika glad för det![]()
Hur mycket går kalaset på ?mattisE30tk wrote:Så nu har jag fått medelande från bäckis att toppen är så gott som klar förutom att Billet vipporna ska i
Vart mycke gjort å fina bitar i![]()
Portning och modifiering förbränningsrum
Mira:
Svetsning och planing:
Ventilfjädrar, dubbla:
Aluminium retainers:
Turbokamaxel:
Ställbart kamdrev:
Vipparmar billet:
Ventiltätningar: