Page 5 of 24

Posted: 14 Feb 2006, 17:12
by mr.jet
ner kommer man alltid :)

Posted: 15 Feb 2006, 22:13
by DelJoJJo
mattisE30tk wrote:OH vad man länktar till våren så man kan misshandla bilen lite igen..

Det ryker bättre när man vrider av motorfästet så motorn vrider upp sig så kompressorhjulet skär hål i vatten slangen :roll:

Fast titta jag är lika glad för det :D
Image


Hmm, därför de e gummirester på första spåret på hjulet då kanske? =)

Posted: 15 Feb 2006, 22:39
by STRANGLED
mattisE30tk wrote:OH vad man länktar till våren så man kan misshandla bilen lite igen..

Det ryker bättre när man vrider av motorfästet så motorn vrider upp sig så kompressorhjulet skär hål i vatten slangen :roll:

Fast titta jag är lika glad för det :D
Image


hehe fy satan vad underbart...

Posted: 15 Feb 2006, 22:44
by Franke
mattisE30tk wrote:Så nu har jag fått medelande från bäckis att toppen är så gott som klar förutom att Billet vipporna ska i :D

Vart mycke gjort å fina bitar i :twisted:

Portning och modifiering förbränningsrum
Mira:
Svetsning och planing:
Ventilfjädrar, dubbla:
Aluminium retainers:
Turbokamaxel:
Ställbart kamdrev:
Vipparmar billet:
Ventiltätningar:


Hur mycket går kalaset på ? :)

Posted: 15 Feb 2006, 23:02
by Tysken
Jag har samma spec. på min topp förutom billet vippor, men nya orginal och den kostade 19000 att bygga....

Posted: 20 Mar 2006, 19:31
by KKR-Rille
Mm va mycket godis!
bilen din blir grym när den blir klar, bara godsaker så långt ögat når, du snikar inte mycket, ska de va, så ska de :twisted:
vi syns väl i norge igen antar jag Mvh Rille

Posted: 20 Mar 2006, 21:55
by Tysken
Fan Emil var mycket snyggare på bild nr 2 :lol:

Posted: 22 Mar 2006, 14:19
by M_power86
`håller ni på med bilen under nike?skulle vara roligt att få se lite live isåfall! lycka till med bygget!

ställ bilen på pallbocka

Posted: 22 Mar 2006, 15:16
by e30
Mattis, ställ bilen på pallbockar utanför dig så tar vi ner bakvagnen i mitt garage, de går ju fort o fixa iordning den :wink:

Mvh