Haha, Bollnäs låg ju längre ifrån än jag trodde
Oavsett vad är jag säker på min sak och ska visa det i sommar, ska bli många körningar mot liknande bilar.
Nog med OT här, sorgligt mycket faktiskt.
Mvh
Bmw E92 335i Dubbelturbo -08 SÅLD! ~ M3 E92 -08 KÖPT!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Jag kör INTE ifrån en E46 men ligger spikjämt 0-280 på mätaren.
Jag vet att min går klockrent i motorn och likaså E46'an.
Har kört mot många liknande bilar och det är få som kan ratta optimalt, vilket gör mycket då tex en polare körde jämt mot en M3 E46 cabbe med hans 330 E46...
Jag har inget att bevisa då jag är säker på min sak
Mvh
Jag vet att min går klockrent i motorn och likaså E46'an.
Har kört mot många liknande bilar och det är få som kan ratta optimalt, vilket gör mycket då tex en polare körde jämt mot en M3 E46 cabbe med hans 330 E46...
Jag har inget att bevisa då jag är säker på min sak
Mvh
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
jag vill bara inflika att jag tror på pelko. även om det skulle finnas en viss prestandaskillnad vid 100% optimalt uttnyttjande av bilarna. så är den skillnaden väldigt liten om man talar "hänga med". om man så drar i 1000meter så lär det inte skilja något nämnvärt i billängd. 20hk och antagligen något högre tjänstevikt i en e46 lär inte göra att den är snabbare.
har sen e46 lite större och tyngre fälgar så lär den direkt bli slöare än e36. prova på en slö bil så ska ni se vad lite större/tyngre hjul gör. skiljde över 5 sekunder 0-100 på min 518 e28 med 14" eller med 9" breda m5 fälgar med 255or.
100000:- i skillnad gör dock att många förväntar sig stor skillnad i prestanda på e46. för det är så många resonerar. "den är ju så mycket dyrare och den nyare modellen så den ska försvinna i horisonten". men så är det inte i verkligheten.
därför man oxå kan läsa hur v-tech homos tror att de hängt av en m3 osv.
har sen e46 lite större och tyngre fälgar så lär den direkt bli slöare än e36. prova på en slö bil så ska ni se vad lite större/tyngre hjul gör. skiljde över 5 sekunder 0-100 på min 518 e28 med 14" eller med 9" breda m5 fälgar med 255or.
100000:- i skillnad gör dock att många förväntar sig stor skillnad i prestanda på e46. för det är så många resonerar. "den är ju så mycket dyrare och den nyare modellen så den ska försvinna i horisonten". men så är det inte i verkligheten.
därför man oxå kan läsa hur v-tech homos tror att de hängt av en m3 osv.