Page 5 of 6

Posted: 04 Mar 2010, 23:14
by Ludde_
xtiz wrote:
Ludde_ wrote:shysst wg chefen :wink:


Hörde någonting om att det där grenröret var färdigt nu haha 8)


Hehe =) de löser sig, de gör de alltid ! :lol:



Haha jaahfan det löser sig! :)

Posted: 07 Mar 2010, 22:52
by m_ellisson
xtiz wrote:Nu har jag kört en runda med bilen. Luftat den och donat. Funkar perfa.

Öppen WG IS THE SHIT !!!

Mappning bokad onsdag =)


Nån som vet mellan tummen och pekfingret och mkt effekt jag vågar ta ur med endast ARP pinbult i toppen och limmad packning ?. Ej oringat.


Trevligt trevligt :) öppen wg är nice!
Bra fråga. jag körde så hela förra sommaren med ca 1.2 i ladd & det funkade fint :)

Posted: 07 Mar 2010, 22:54
by Pitbull
xtiz wrote:Ofan. najs att höra.

Då mappar jag upp till 1.5 sen ställer jag ner.

Mvh


Glöm inte filma, annars får du inte åka 535 turbo till sommaren. =)

Posted: 10 Mar 2010, 22:34
by Pitbull
Grattis. =)

Skulle du ha pumpen??

Posted: 11 Mar 2010, 06:53
by m_ellisson
fan va trevligt :) grattis!

Posted: 11 Mar 2010, 16:16
by Ludde_
Pitbull wrote:
Ludde_ wrote:shysst wg chefen :wink:


Hörde någonting om att det där grenröret var färdigt nu haha 8)


Byggde du inget eget Ludde?



Håller på att bygga "eget" frittz hjälper mig med svetsningen :)

Posted: 11 Mar 2010, 18:36
by ZAK
Grattis till siffrorna =]

Posted: 11 Mar 2010, 19:19
by Mikael S
xtiz wrote:Bromsat idag 414 hk 563 nm @ 1.2 bar.

Verkar behöva kraftigare tändning. Löser sig väl.

Men diffen är helt slut nu. =)


Grattis! Bra gjort med vad jag kan läsa mig till ganska standardmaskin. I maskin eller på hjulen föresten?

Posted: 11 Mar 2010, 19:44
by Fredro
Grattis

Posted: 11 Mar 2010, 20:03
by m5micke
Grattis till fina siffror. Nu e de bara fortsätta mot mer effekt :D