Posted: 30 Apr 2009, 08:54
dan gyldmark är inte som alla andra barn. han nöjer sig inte med en "jag vet inte" som svar på en fråga. så han bygger själv och micklar tills han vet.
när alla köper en fiddy och sen tittar på sin gamla nitrodunk man hade till modellbilarna så stannar det just där. men inte dan. han bygger om hela maskin till nitrodrift med specialtillverkad kolv osv.
här finns tråden om det men tror ni måste vara reggad för att läsa. men dan kanske kan slänga upp ett par bilder och spec på den. tror den bromsades oxå.
Högkompat ca 16-17:1
¤ MSD tillsammans med rotorkittet, Hydrolock är inget för mig.
¤ Ej berb av sätes ringar, dock swirpolpolering
¤ Mikuni vm35, bara det finns stora munstycken att tillvägagå.
¤ Ca 1-2* kamförskjutning.
¤ Portning och ändrad flödesbalans pga bränslet.
¤ Allt matchas, här skall inte herr turbolent/gashastighet stjäla några nm!
¤ Bränsle Metanol / Nitromethan
¤ Koppar packning Autocad-vattenskuren.
http://forum.streetcars.nu/viewtopic.php?f=15&t=8537
här är några bilder iaf.
när alla köper en fiddy och sen tittar på sin gamla nitrodunk man hade till modellbilarna så stannar det just där. men inte dan. han bygger om hela maskin till nitrodrift med specialtillverkad kolv osv.
här finns tråden om det men tror ni måste vara reggad för att läsa. men dan kanske kan slänga upp ett par bilder och spec på den. tror den bromsades oxå.
Högkompat ca 16-17:1
¤ MSD tillsammans med rotorkittet, Hydrolock är inget för mig.
¤ Ej berb av sätes ringar, dock swirpolpolering
¤ Mikuni vm35, bara det finns stora munstycken att tillvägagå.
¤ Ca 1-2* kamförskjutning.
¤ Portning och ändrad flödesbalans pga bränslet.
¤ Allt matchas, här skall inte herr turbolent/gashastighet stjäla några nm!
¤ Bränsle Metanol / Nitromethan
¤ Koppar packning Autocad-vattenskuren.
http://forum.streetcars.nu/viewtopic.php?f=15&t=8537
här är några bilder iaf.