Vad använde du för delar för att bygga om till 5-bult? borrade du om bromsskivor elelr bytte?
Ja köpte hela BmwAndreas chassie från m3an. Kan tillägga att alla bussningar e powerflex
M_power86: de blir finemang =) Vem e du föresten? Dåligt minne Ser ju bara avatarnamnet
Max här ..vi har mest träffats när båda varit på lyset .sist frågade du mig om robin vilja sälja sin m3 inredning till dig. har för mig att det var utanför dannes bar!
Haha då är de inte konstigt ja tyckte ja hade dåligt minne hehe.. Men ja minns de iaf btw fått svar på om han vill sälja den?
hehe ..nee jag tror inte han vill sälja den,men men det brukar ju gå att ändra på med $$$ hehe, är du nere på fredag?
Vad använde du för delar för att bygga om till 5-bult? borrade du om bromsskivor elelr bytte?
Ja köpte hela BmwAndreas chassie från m3an. Kan tillägga att alla bussningar e powerflex
M_power86: de blir finemang =) Vem e du föresten? Dåligt minne Ser ju bara avatarnamnet
Max här ..vi har mest träffats när båda varit på lyset .sist frågade du mig om robin vilja sälja sin m3 inredning till dig. har för mig att det var utanför dannes bar!
Haha då är de inte konstigt ja tyckte ja hade dåligt minne hehe.. Men ja minns de iaf btw fått svar på om han vill sälja den?
hehe ..nee jag tror inte han vill sälja den,men men det brukar ju gå att ändra på med $$$ hehe, är du nere på fredag?
Hehe, $$$ is the shit ja vill ha den inredningen Vet faktist inte, beror på om ja ska jobba, eller kanske fira lite att hjulen passa så bra hehe. Men de är mycket troligt att ja är nere då.. ska ner idag iallafall =)
Nu har jag varit nere i garaget och rullat skärmkanterna bak, vek dock bara in kanten. Ja har bestämt mig för att flytta in bärarmsfästena 2-3cm istället för att brädda skärmen, eftersom ja inte vill förstöra orginal im utseendet. De ska va diskret men ändå brutalt.
Eventuellt kommer bärarmarna byggas om med uniballfästen oxå, för att kunna justera både hjulvinklar och hur långt ut hjulet ska komma.
Tips för att få hjulen att stå rakt, och gå innanför skärmen utan att modda skärmen mottages gärna
Efter att ha läst lite i ämnet uniballs så kommer ja ej att använda dom, dom tål tydligen inte axialkrafter, dom går av ganska lätt om dom monteras fel. Därför fänns de inte rätt på en bil som ska gå på gata, bana och stripp med ganska hög effekt och en del chassie reaktioner.
De får blir att flytta in bärarmsfästen och svetsa dit justerings kittet för att räta upp hjulvinklarna!