Nicke Blom wrote:Vad har du gjort som fått sån obalans då? brukar ju inte kännas om man gör rätt? annars kan du bara testa att sätta fast en klistervikt med slangklamma på kardanstången ganska löst... och köra en sväng då drar den sig till stället där den behövs.
Kardanen har fått en ny medbringare ditsvetsad ibak.
det börjar vibrera vid 70-80kmh ungf
Vet inte om det ens går att fixa,men värt ett försök.
Man har ju hört talas om sånna där lösningar med typ slangklämma ,men det är inget jag har lust att testa.
nej då e det bara kasta gamla och bygga en ny...man lär ju vara noga när man sätter upp det i svarven och även när man svetsar...
robert wrote:det är bra gjort med m50+turbo i en 02:a utan att massera innerskärmarna visst är det där mickos gammla projekt?
Ja stämmer bra det,saken är den att en 02Touring är så ful
så att hitta begär att köra en sån är inte lätt,men en M50 spis kanske gör susen
Motor och hela drivlinan är i stort klart.
Ska småpula på kvällarna,ingen stress
Det där är den hårdaste 02:an som blivit byggd för strippen i Sverige.
Jag har letat förjäves i mina gamla datorer i helgen efter bilder på bygget.
Det där följde man ju när han byggde den.
Så är det nån som har bilder i burken så vill jag gärna komma över dem.