Händer inte allt för mkt nu måste jag säga,kanske är de lite motivationsbrist. Men det är väl så den här tiden. Har iallafall tvättat och iordning lite saker som ska lackas. Är bara några småsaker nu kvar att göra.
Gjorde om grenröret med, ska åka med en wg istället för 2. Är fixat nu.
Lite händer de iallafall.
Får uppdatera lite grann nu! har monterat i packboxar o lite annat skit. Plockade isär oljepumpen och tvättade i polaren tvätt. Den såg ut som ny sen. Den ser mkt bra ut. Så nu har man plockat ihop den. Ska väl till garaget imorrn o montera så är hela botten ihop med tråg o allt.
Idag monterade jag ihop polaten 6 bults botten(den bilen kommer bli grym=) ) medans han rev min låda och tog ut centerdiffen. Ska svetsa centerdiffen så de blir 50/50 drivning.
Wärniss wrote:Fan va bra! det lär ju inte bli problem med fäste, hoppas grejerna håller nästa år nu
Det finns ju preppade automatlådor som är typ bolton till gammelevon. Som jag har funderingar att åka med. Men det blir de garanterat när lådan går sönder
Nu har det hänt lite till. Nu är botten ihop med tråg mm. Nu saknas toppackning,kamrem och spännhjul. Då kan jag montera på topp, kammar , kamrem mm.
Ska hämta buren imorgon med. Så då kan man börja med den med.
Last edited by Aleex on 08 Dec 2008, 22:50, edited 1 time in total.
Ja man får hoppas att den går som ett as annars blir man ju nästan lite besviken, hehe.
Målet är ju att åka fortare än sveriges snabbaste evo iallafall
fredrick wrote:Ja han är åf nu efter att den förra drog ur landet, inte en dag för tidigt. Men det lär ju ändå inte skada om han mappar i dynon om han åker e85.